Erg slechte verbinding

  • 13 februari 2019
  • 4 reacties
  • 189 x bekeken

Ik heb de laatste dagen heel erg slechte verbinding. Tot op het punt dat ik geen internet meer heb.

Weet iemand hier een antwoord op?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 5
Badge
Hi,

Welke telefoon heb je? En heb je dit overal of is het in een bepaald gebied? Mocht het overal zijn dan kan je het beste even een nieuwe simkaart aanschaffen. Dit kan je doen via MijnTele2 en is gratis, het kan namelijk zijn dat je simkaart niet meer goed functioneert en daarom storing geeft.
Ik heb een iphone x en helaas is dit alleen op een bepaald gebied. Het gebeurt namelijk alleen thuis. Denk je dat het nogsteeds handig is als ik een nieuw simkaart aanschaf?
Reputatie 4
Badge
Hé hallo, ik zie dat je inmiddels ook contact hebt gehad met onze telefonische klantenservice en dat de instellingen met je zijn doorgenomen. Is het hiermee nu opgelost?
Gr. Petra
Reputatie 4
Badge
Omdat ik geen reactie meer van je hebt ontvangen ga ik er vanuit dat het opgelost is, ik ga het topic daarom sluiten. Mocht je nog problemen ondervinden kun je een nieuw topic openen.
Groetjes Petra