beantwoord

Openstaand bedrag

  • 4 January 2022
  • 6 reacties
  • 134 x bekeken

Ik zag via een BKR toetsing dat er een bedrag openstaat bij Tele2. Al meerdere jaren.

Mij niet bekend dus Tele2 gebeld om dit te vragen. Echter is er niemand die mij kan vertellen waarom dit gaat en moet ik nog in ieder geval twee weken wachten op de krediet afdeling??

Hoe kan het dat dit zo lang moet duren. Wel een registratie afgeven maar reden onbekend. 

Ik vraag me af of ik überhaupt een antwoord ga krijgen van Tele2

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 6 January 2022, 10:30

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Reputatie 7
Badge +8

https://tele2.bosincasso.nl/

Misschien vind je hier iets? 

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Anoniempje3108 welkom op de Community en goed dat je je 06-nummer hebt ingevuld!

Ik heb je gegevens er gelijk bij gepakt en ik zie inderdaad ook niet waar dit bedrag vandaan komt. Ik las in een case die mijn collega voor je heeft aangemaakt dat het uit 2018 zou komen en dat is waarschijnlijk de reden dat wij hem niet terug kunnen vinden. 

Heeft iemand gezegd dat het twee weken zou duren voordat je antwoord krijgt? Ik weet niet of dat klopt, ik zie dat mijn collega’s actief aan jouw case werken, dus ik ga er stiekem vanuit dat je eerder geholpen wordt! 

Laat je het ons weten als ze het bedrag hebben gevonden en of het is opgelost? We horen het graag van je! 

Hi Marciano,

 

Ik had een reactie ontvangen. Helaas gaat dat om een heel ander contract dan dan wat is door gegeven aan jullie financiële afdeling dus ben ik weer terug bij af en kan nog steeds niemand mij iets vertellen

Hi Marciano,

 

Ondertussen zijn we alweer bijna een week verder en nog steeds geen antwoord van Tele2 :(

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Anoniempje3108 bedankt voor je terugkoppeling! Minder leuk om te horen dat de reactie die je hebt ontvangen over een ander contract ging. Ik wilde er net weer induiken, maar ik zie dat mijn collega Robin die je hebt gesproken inmiddels een nieuwe case voor je heeft aangemaakt bij Incasso. 

Ik zal deze case ook in de gaten blijven houden. Mocht je eind van de week nog geen reactie van mijn collega's hebben gehad, laat het me dan weten. Dan pak ik de case erbij en geef ik je een update! Mocht je eerder wel een reactie hebben, houd me dan zeker op de hoogte!

Hoi @Anoniempje3108 bedankt voor je terugkoppeling! Minder leuk om te horen dat de reactie die je hebt ontvangen over een ander contract ging. Ik wilde er net weer induiken, maar ik zie dat mijn collega Robin die je hebt gesproken inmiddels een nieuwe case voor je heeft aangemaakt bij Incasso. 

Ik zal deze case ook in de gaten blijven houden. Mocht je eind van de week nog geen reactie van mijn collega's hebben gehad, laat het me dan weten. Dan pak ik de case erbij en geef ik je een update! Mocht je eerder wel een reactie hebben, houd me dan zeker op de hoogte!

Hi @Marciano van Tele2 ondertussen nog steeds geen reactie mogen ontvangen van Tele2 :( Je collega Robin heeft er een spoedcase van gemaakt en gaf aan dat ik binnen vijf werkdagen reactie zou krijgen maar helaas nog niets mogen ontvangen.

Reageer