Er staat dat factuur niet betaald is, maar is het wel

• 6 augustus 2018
  • 5 reacties
  • 110 x bekeken

In mei kreeg ik een factuur, ik had niet door dat het van mijn telefoon was dus ik had hem teruggeboekt. Daarna kwam ik erachter dat het van tele2 kwam en had ik het overgemaakt naar dezelfde bank.

Er staat nu dus dat mijn factuur van mei niet betaald is waardoor mijn abonnement is stopgezet. Hierdoor heb ik dus 47 euro extra kosten voor de factuur van augustus.

Kan iemand hier helpen of zou ik bellen?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 5
Badge
Ik zou even bellen en bank afschrift erbij pakken.

Als je het naar Tele2 hebt overgemaakt zonder erbij te vermelden wat je klantnummer is, is dit waarschijnlijk niet naar jou abo gelinkt.

Ik ga er van uit dat een Moderator hier dit ook kan, maar in jou geval zal bellen sneller zijn.
Ik zou even bellen en bank afschrift erbij pakken.

Als je het naar Tele2 hebt overgemaakt zonder erbij te vermelden wat je klantnummer is, is dit waarschijnlijk niet naar jou abo gelinkt.

Ik ga er van uit dat een Moderator hier dit ook kan, maar in jou geval zal bellen sneller zijn.

In de omschrijving bij het overmaken stond mijn klantnummer, alsnog heel erg bedankt voor het helpen!
Reputatie 6
Badge
Hoi ikranurkatik

Kun je mij in een privébericht vertellen wat je hebt overgemaalkt?

Fijne dag,

Arjan
Hoi ikranurkatik

Kun je mij in een privébericht vertellen wat je hebt overgemaalkt?

Fijne dag,

Arjan

Hoi Arjan!

Moet ik dan alleen het bedrag vermelden of zouden de omschrijving en mijn bank ook handig zijn?

Groetjes, Ikra
Reputatie 5
Badge

Hoi Arjan!

Moet ik dan alleen het bedrag vermelden of zouden de omschrijving en mijn bank ook handig zijn?

Groetjes, Ikra

De meeste Bank Apps hebben de functie om een specifieke betaling te delen, dat zou voldoende moeten zijn.

Dit is om uw persoonlijke gegevens te verbergen, maar wel te kunnen aantonen dat de betaling gedaan is.