Email klantenwerving

• 3 september 2015
  • 12 reacties
  • 245 x bekeken

waarom krijg ik een nieuws email of ik terug wil komen als klant? Is jullie administratie van slag?
ik ben al klant vanaf 2007.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +5
LOL, na die landelijke storing vorig jaar weten ze niet meer welke klanten er nu wel en niet vertrokken zijn.
Werkt de tv weer in Katwijk 😉
Reputatie 2
Badge +2
Hallo WillemIII,

kan je mij vertellen wat er precies staat? Ik zou graag willen weten of het over mobiele- of vaste diensten gaan. Ik hoor van je!

Groetjes,
Ciana.
De mail begint als volgt ;

Beste heer van der Meij,

We zeggen het maar zoals het is: we zien je graag terug als klant. En er zijn meer dan genoeg redenen om weer klant bij ons te worden, want we hebben de afgelopen jaren niet stil gezeten. Kijk maar naar onze terugkomtips.

Dan is er verder een aantal terugkomtips.

Ik ben zowel vast als mobiel klant.
Ik vind het onprettig als ik niet als (vaste)klant word herkend door mijn leverancier.

Vriendelijk groetend,
Willem van der Meij.
Reputatie 2
Badge +2
WillemIII, ik begrijp jouw frustratie. Ik zou het ook niet prettig vinden om zo'n e-mail te ontvangen. Het schept immers alleen maar onduidelijkheid. Zou je jouw persoonlijke gegevens naar mij willen sturen in een privébericht? Dan kan ik even controleren of alles goed staat in ons systeem! Let erop dat je de gegevens niet deelt in dit topic vanwege privacyredenen. Ik zie je berichtje tegemoet!
Reputatie 2
Badge +2
WillemIII, daar ben ik weer.

Ik heb je gegevens gecontroleerd en je hoeft je nergens zorgen over te maken. Alles staat goed in ons systeem. Je hoeft niet bang te zijn dat jouw diensten binnenkort worden afgesloten o.i.d.

Mocht je meer van zulke mailtjes ontvangen, hoor ik dat graag van je. Wellicht staat je e-mailadres in een verkeerde mailing, maar dan zorg ik dat we je eruit halen!

Ik hoop dat dit meer duidelijkheid schept.

Groetjes,
Ciana
Goedemorgen Ciana,

Na bovenstaande reacties van mij en van u had ik vandaag 15 maart 2016 geen terugkom-mail maar een mailing via de post in onze brievenbus met de mededeling dat Tele2 mij graag terug wil als klant. ?????
Zoals al in eerdere correspondentie aangegeven vind ik deze brieven cq mails onprettig en krijg het idee dat de administratie van Tele2 niet geheel op orde is, zeker niet als dit al eerder is besproken.

Groetjes,
Willem.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Willem,

Ik reageer even omdat Ciana niet meer bij ons werkt, maar wat gek dit nog steeds ontvangt. Ik durf niet te beloven dat ik dit kan stilzetten, maar zou je mij alvast jouw NAW-gegevens, geboortedatum en klantnummer willen sturen via een privébericht? Dan kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen.

Groetjes,
Rick
Reputatie 4
Badge +3
Hallo Willem,

Bedankt voor jouw privébericht. Ik zie niet direct waar de post vandaan komt, maar ik wil graag kijken in welke hoek ik het precies moet zoeken, daar wij zoals je weet meerdere producten en diensten leveren. Lukt het jou om een foto te maken van de communicatie die je van ons hebt ontvangen? Je kunt hierbij jouw persoonlijke gegevens onzichtbaar maken, omdat dit een openbaar forum is :)

Groetjes,
Rick
Hallo Rick.
Speciaal voor jou tussen de oude kranten opgevist.

Doe de groeten aan *************** ,manager marketing.

Groeten,
Willem.

*** Gelezen door moderator en scans vanwege privacy weggehaald ***
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Willem,

Bedankt voor jouw bericht. Ik heb het overlegd met een collega en het enige wat we kunnen bedenken, is dat je eerder op een ander adres internet van ons hebt ontvangen. Kan dit kloppen?
Ik kan helaas niets doen aan de communicatie, maar ik kan je verzekeren dat het niets te maken heeft met jouw huidige abonnementen.

Groetjes,
Rick
Hallo Rick,
Wij zijn idd in 2014 verhuisd met de overschakeling van "koper" naar glasvezel.
Maar ik word altijd een beetje kriebelig al ik bemerk dat een klantenadministratie niet
netjes is bijgewerkt.
Klanten krijgen is minder moeilijk dan klanten houden en de klanten die je hebt moet je koesteren,
zeker laten blijken dat je blij met ze bent.

Dank voor de inspanning.
Groeten,
Willen.
Reputatie 4
Badge +3
Hallo Willem,

Ik begrijp goed wat je bedoelt. Ik verwacht wel dat het op een bepaald moment vanzelf ophoudt, maar weet in ieder geval dat deze communicatie losstaat van jouw huidige abonnement :)
Ik ben het graag voor je nagegaan en had graag wat meer betekend. Mocht je op een later moment nog andere vragen hebben, dan zien we je graag weer terug.

Groetjes,
Rick