beantwoord

Ellende!! Tele2

• 24 februari 2015
  • 6 reacties
  • 501 x bekeken

Is er misschien iemand die mij wel kan helpen?
icon

Beste antwoord door Lotte van Tele2 24 maart 2015, 18:09

Hoi Vina,

Helaas heb ik geen bericht meer van je ontvangen.
Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me weten!
Groetjes, Lotte
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hoi Vina84,

Ik wil je graag verder helpen! Ik zie dat mijn collega Su Ling je al heeft gevraagd om gegevens.
Wil je mij via een privébericht direct je volledige adresgegevens sturen en je klantnummer?
Je stuurt me een privébericht door op mijn foto te klikken en vervolgens op bericht.

Op die manier kan ik even met je meekijken in onze systemen, zodat er meer duidelijkheid komt!
Hoor heel graag van je!
Groetjes, Lotte
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Vina84,

Bedankt voor je privébericht. Ik heb even meegekeken in onze systemen wat er precies bij ons is binnengekomen. De laatste betalingsbewijzen mail die ik zie is van 13 januari.
Je geeft aan dat je op 23 februari ook nog een mailing hebt gestuurd. Zou je deze naar mij willen mailen? Ik stuur je mijn mailadres via een privébericht. Ik wil het graag voor je uitzoeken waar dit mis gaat.

Hoor heel graag van je.

Groetjes, Lotte
Hoi Lotte,

Zou jij mij nogmaals een mail kunnen sturen waardoor ik jou dan een prive bericht kan mailen. Ik krijg nu namelijk steeds een foutmelding.
Reputatie 7
Dat is niet nodig. Je kunt een privé bericht sturen door op haar foto te klikken en vervolgens op bericht.

Lukt dat niet? Klik dan hier https://forum.tele2.nl/inbox/conversation?with=58216
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Vina, Ik heb helaas nog geen bericht van je ontvangen.
Kan ik je nog helpen? Laat het me weten!
Groetjes, Lotte
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Vina,

Helaas heb ik geen bericht meer van je ontvangen.
Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me weten!
Groetjes, Lotte