beantwoord

Eindfactuur

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

59 Reacties

Update Ik zag in mijn tele2 dat de factuur met het bedrag wat Tele2 aan mij moet terugstorten de status "Open" heeft. Vreemd de betalingen vonden altijd rond de 25e plaats. Vandaag is de 30e .
Waarom duurt terugstorten langer dan incasseren bij Tele2 ?
Dat blijft de hamvraag.
Gisteren ben ik gebeld door een medewerkster van Tele2 over deze kwestie. Zij vertelde me dat op 15 Mei factuur is opgemaakt en dat bedrag uiterlijk 16 Juni teruggestort gaat worden. Mijn issue is nogal ingewikkeld geweest normaal gaat terugstorten sneller aldus de medewerkster.
Positief is dat ik uberhaupt gebeld werd en heel netjes en begripvol te woord ben gestaan.
Het einde is nabij van deze vervelende gang van zaken.
Reputatie 4
Badge
Hi karin303,

Aangezien Kim weer op vakantie is, neem ik het nog even over.
Ik zie dat de collega die je hebt gesproken alles heeft opgepakt en vertrouw erop dat het nu goed komt.

Excuus voor het ongemak en dat het ondertussen al zo lang duurt.

Groetjes,

Hinke
Hallo Hinke

Dank je voor je berichtje.
Ik denk ook dat het wel goed gaat komen , maar ik zie nog niet gebeuren dat Tele2 maatregelen gaat nemen om dit soort toestanden in de toekomst te voorkomen.
Maar zeg nooit nooit......
De tijd zal het leren.

Groetjes Karin
Tele2 heeft lang op zich laten wachten. Maar uiteindelijk heb ik vandaag terug ontvangen wat me onterecht in rekening werd gebracht.
Het is dus eindelijk afgehandeld.
Reputatie 6
Badge +1
15 mei factuur, uiterlijk 16 juni op rekening. Dus das vlot 🙂
23 Maart foute factuur met onterechte incasso. 5 Juni na veel heen en weer gebel, gechat etc. eindelijk gecorrigeerd.
Over de term Vlot en "zo spoedig mogelijk" kun je van mening verschillen 😣
Tele2 heeft gewoon een geldlening van mij en heel veel andere klanten genomen.
Precies dezelfde situatie zit ik in. Kijken hoelang het duurt voor dit bij mij wordt opgelost

https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/niet-eens-afkoopsom-abonnement-64783/index1.html
Reputatie 3
Badge
Omdat het is opgelost zal dit topic gesloten worden.

Groet, Kim