Einddatum contract verkeerd in mijn Tele2

  • 4 december 2018
  • 2 reacties
  • 127 x bekeken

Sinds een tijdje valt het mij op dat de einddatum van mijn abonnement i.p.v. 25 november 2019 veranderd is in 25 november 2017. Hetzelfde als de begindatum van mijn abonnement. Als ik naar de verlengpagina ga, dan zegt de site. :Je komt nog niet in aanmerking voor een verlenging, omdat je abonnement nog loopt tot 25 november 2017. Klik hier voor meer informatie. Of ga naar het overzicht.

Wat is er aan de hand Tele2?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Bel even de klantenservice. Wij als medeklanten kunnen dit niet voor je veranderen hier op het forum.
Reputatie 6
Badge
Hoi Dylan1322,

Dit klopt inderdaad niet, ik heb hier een melding van gemaakt.

Fijn weekend,

Arjan