beantwoord

Einddatum Contract

Beste,

Ik zou graag per mail ontvangen wat de einddatum is van mijn contract.

Is dit mogelijk?

Groeten,

Frank

icon Beste antwoord door jlthkoch 19 januari 2015, 18:09

Dat kun je uitzoeken door op de link te klikken die Ben heeft gegeven. 4 maanden na de genoemde verlengdatum is de einddatum.

(zoo Ben, 8 minuten reactietijd, dat gaat wel heel erg snel. 🙂 )

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 Reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hoi fgeerling,
Bedankt voor je bericht.
Om te zien of je al kan verlengen kan je hier alle informatie vinden:
Mobiel Abonnement Verlengen - Tele2
Met je telefoonnummer kun je dan zien of je al mag verlengen, en zo niet kan je zien wanneer dat wel zou kunnen vanwege de einddatum van je contract.
Je hoeft uiteraard niet te verlengen als je dat niet wilt. Maar je kan via deze portal wel alle informatie vinden.

Kan ik je nog ergens mee helpen?
Vriendelijke groet,
Ben
Ik zou graag weten wanneer mijn einddatum is, zodat ik alles eens rustig kan gaan bekijken voor een nieuwe telefoonabbonement.
Reputatie 7
Dat kun je uitzoeken door op de link te klikken die Ben heeft gegeven. 4 maanden na de genoemde verlengdatum is de einddatum.

(zoo Ben, 8 minuten reactietijd, dat gaat wel heel erg snel. 🙂 )
Je kunt je einddatum ook gewoon bij de klantenservice of de virtuele assistent opvragen. 020-7544444
Per mail de einddatum doorgeven zal men niet doen.
Lees het antwoord van Ben van Tele2
drie zielen ....
Beste mensen,
ik ben huiverig om op de link straks heb ik een verlenging wat niet de bedoeling is. mijn vraag is hoe kan ik de einddatum van mijn abonnement weten? ik telefonisch geprobeerd maar ik was de 9de wachtende 😠

gr,
Sar schreef:

Beste mensen,
ik ben huiverig om op de link straks heb ik een verlenging wat niet de bedoeling is. mijn vraag is hoe kan ik de einddatum van mijn abonnement weten? ik telefonisch geprobeerd maar ik was de 9de wachtende 😠

gr,

Je kunt het ook vragen bij de virtuele assistent
gewoon intypen einddatum contract
Reputatie 7
Badge +5
Het is ook een geweldige upgrade van de MijnTele2 App geweest.
Antwoord zou simpelweg moeten zijn: Dat kun je allemaal inzien in je MijnTele2
Reputatie 6
Badge +5
Hallo allemaal,
Er zijn gelukkig meerdere manieren om erachter te komen wat de einddatum is van je contract.
@Sar: door de stappen te volgen via die link kom je terecht in een persoonlijke omgeving waar je de informatie kan zien. Door de code in te voeren zal je dus niet al een verlenging bevestigen.
Maar goed om te lezen dat jullie allemaal een andere weg hebben bewandeld.
Groetjes,
Ben
Ben van Tele2 schreef:

Hallo allemaal,
Er zijn gelukkig meerdere manieren om erachter te komen wat de einddatum is van je contract.
@Sar: door de stappen te volgen via die link kom je terecht in een persoonlijke omgeving waar je de informatie kan zien. Door de code in te voeren zal je dus niet al een verlenging bevestigen.
Maar goed om te lezen dat jullie allemaal een andere weg hebben bewandeld.
Groetjes,
Ben

Ja er leiden vele wegen naar de einddatum Ben, maar het zou inderdaad makkelijker zijn als je gewoon een account kon aanmaken en in een persoonlijke omgeving al dit soort gegevens kon inzien.
Helemaal fijn zou het natuurlijk zijn wanneer je er simpel kon inloggen en niet allerlei capriolen hoefde uit te halen.