beantwoord

Einddatum abonnement Tele2

  • 17 maart 2016
  • 4 reacties
  • 173 x bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Mijn vraag is: Wat is de einddatum van mijn huidige mobiele abonnement?

Met vriendelijke groet,

Tjerk
icon

Beste antwoord door Cypher 17 maart 2016, 14:37

Geachte heer/mevrouw,

Mijn vraag is: Wat is de einddatum van mijn huidige mobiele abonnement?

Met vriendelijke groet,

Tjerk


Dat kun je via 'Mijn Tele2' zien, dan log je in en gebruik je de tab ''je producten'
Links boven in die pagina zie je dan de start en eind datum van je abonnement.

Via de App kan het ook.

Links boven in de app zie je horizontale streepjes, druk hierop en dan krijg je aan de linkerkant van je scherm een menu te zien.
Druk op 'Mijn gegevens' dan de bovenste tab 'Abonnement' gebruiken, daar zie je ook de start en eind datum van je abonnement.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Geachte heer/mevrouw,

Mijn vraag is: Wat is de einddatum van mijn huidige mobiele abonnement?

Met vriendelijke groet,

Tjerk


Dat kun je via 'Mijn Tele2' zien, dan log je in en gebruik je de tab ''je producten'
Links boven in die pagina zie je dan de start en eind datum van je abonnement.

Via de App kan het ook.

Links boven in de app zie je horizontale streepjes, druk hierop en dan krijg je aan de linkerkant van je scherm een menu te zien.
Druk op 'Mijn gegevens' dan de bovenste tab 'Abonnement' gebruiken, daar zie je ook de start en eind datum van je abonnement.
Geachte heer/mevrouw,

Mijn vraag is: Wat is de einddatum van mijn huidige mobiele abonnement?

Met vriendelijke groet,

Tjerk


Dat kun je via 'Mijn Tele2' zien, dan log je in en gebruik je de tab ''je producten'
Links boven in die pagina zie je dan de start en eind datum van je abonnement.


Bedankt voor uw snelle reactie, maar ik kan nergens "je producten" vinden?
Reputatie 7
Badge +5
Geachte heer/mevrouw,

Mijn vraag is: Wat is de einddatum van mijn huidige mobiele abonnement?

Met vriendelijke groet,

Tjerk


Dat kun je via 'Mijn Tele2' zien, dan log je in en gebruik je de tab ''je producten'
Links boven in die pagina zie je dan de start en eind datum van je abonnement.


Bedankt voor uw snelle reactie, maar ik kan nergens "je producten" vinden?


Geen dank.

Dat is de beschrijving als je de App niet gebruikt, maar via het internet naar Mijn Tele2 gaat (via een PC of Notebook/tablet)

Heb je het ook al via de App geprobeerd, hoe dat te doen heb ik ook beschreven.

Nog een vraagje, heb jij 4G?
Als je dat niet hebt kun je een andere omgeving (Mijn Tele2) hebben vermoed ik.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Tjerk Haarlink,
Ik zie dat Cypher je al goed heeft geholpen, wat fijn :8
Ben je er al uitgekomen?
Groet, Trinh