eigen topic

hoe stel je een eigen topic in ik ben 77 jaar en heb een beetje meer hulp nodig dan de tegenwoordige jeugd
wie helpt mij!!!!!!!!!!
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 Reacties

Reputatie 6
Badge +5
Dit is al de 2e, dus het is al twee keer gelukt! 😃
Nu nog vertellen wat het probleem of de vraag is
bij een van de twee. Dit kunt u doen door onderaan
te schrijven in het vak bij 'reageer op dit bericht'.
En dan op 'plaats bericht' drukken natuurlijk. 🙂

Dit is trouwens een openbaar forum, dus u kunt
beter niet uw telefoonnummer als onderschrift gebruiken!
Reputatie 7
Badge +5
Helemaal aan de linkerkant onder je foto, daar staat TOPICS
klik daar op, alle topics die jij geopend hebt worden daar weergegeven.
*Wat Jeroen zegt, klik op daarna 1 van die topics.

Net zoals je nu de vraag hebt gesteld, zo maak je ook een eigen topic.
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Idemag,
Bedankt voor je bericht! Het is inderdaad gelukt zo 🙂
Ik zag dat je twee topics hebt aangemaakt. Dat is prima. We willen graag weten wat we voor je kunnen doen.
Dan gaan we ons best doen voor je. Ik hoor het graag hier of in het andere topic.
Groet,
Ben
ik heb altijd vol berijk gehad dus 4 streepjes , nu heb ik 4 g en heb ik maar twee streepjes .
En mijn mb,s vliegen de deur uit zonder dat ik internet gebruik ik wil daar graag een verklaring
want dit begrijp ik niet ik heb niets automatics aanstaan alleen via wifi b.vb.dank
Hoi Idemag,

2 of 4 streepjes maakt in principe niet uit. Wanneer je geen 4G dekking meer hebt, zal je toestel terugvallen op 3G. Waar je data voor gebruikt wordt kun je in de meeste telefoons zien, instructies hiervoor kun je o.a. vinden bij de consumenten bond:

http://www.consumentenbond.nl/mobiele-telefoon/extra/mobiel-internet-dataverbruik/

Bij 4G verbruik je meestal meer data, simpelweg omdat websites, filmpjes, foto's, emails etc. veel sneller geladen worden. Veel applicaties passen zich hierbij aan. B.v. Youtube en Speedtest gaan veel grotere bestanden downloaden, omdat de verbindingsnelheid veel hoger is.
Reputatie 6
Badge +5
Hoi idemag,
Bedankt voor je reactie. Ik zie ook meteen dat Siebel je goede uitleg en tips heeft gegeven naar aanleiding van je bericht. Dank je wel Siebel 🙂 Top!
Kunnen we je verder nog ergens mee helpen? We staan hier voor je klaar idemag.
Vriendelijke groet,
Ben
Hoe maak je eigen topic aan?
Klik bovenaan op "STEL EEN VRAAG"
Reputatie 5
Badge +4
Topic vanwege inactiviteit gesloten.