beantwoord

Eerste factuur

• Snapt hoe het werkt
  • 10 reacties
Ik heb vandaag 22 maart een nieuw abonnement gekocht. Hierbij heb ik de toestel kosten(816) en de thuiskopeling van 5,70 in 1 keer betaald.
Het abonnement is 11 euro per maand.

Nu is mijn vraag wanneer gaat die 11 euro van mijn rekening en wanneer gaat de 30 euro aansluitkosten er vanaf.

Mijn 2de vraag wanneer krijg ik de de eerste factuur

icon Beste antwoord door Rena Chan 23 maart 2019, 09:33

Je eerste factuur krijg je in april, dat is van periode 22-3 tot en met 31-3 + aansluiting kosten. Incasso is dus pas einde april.

Factuur van april krijg je in mei, factuur van mei krijg je in juni, enzovoorts.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Die kosten komen op je eerste factuur. De facturen worden rond de 8e van een maand opgemaakt en rond de 25e geincasseerd.
Dus als ik het goed begrijp gaan de aansluit kosten pas de 25ste eraf en is dat 25 maart of 25 mei
Reputatie 7
Badge +2
Je eerste factuur krijg je in april, dat is van periode 22-3 tot en met 31-3 + aansluiting kosten. Incasso is dus pas einde april.

Factuur van april krijg je in mei, factuur van mei krijg je in juni, enzovoorts.
Reputatie 2
Hi Chivaro, wat Rene Chan en Eric zeggen: je ontvangt in april je eerste nota met je aansluit- en abonnementskosten. Het factuurbedrag wordt dan eind april geincasseerd.
Je kunt via https://www.tele2.nl/mijn-tele2/ je factuur inzien.

Gr, Bernadet