beantwoord

Eerst problemen met bevestiging nu telefoons niet op voorraad

• 1 januari 2020
  • 2 reacties
  • 95 x bekeken

Ik heb op 25 december een iphone xs besteld. Na lang wachten op een bevestiging na de veel genoemde storing zag ik tot mijn stomste verbazing dat ik nog 2 weken!!! extra op mijn telefoon moet wachten omdat deze momenteel niet op voorraad blijkt te zijn terwijl op moment van bestellen dat wel was. Ben al jaren trouwe Tele2 klant maar het is voor mij van de zotte dat ik dadelijk een maand wacht op een telefoon die de volgende dag al in huis had moeten zijn. Dit terwijl momenteel de website nog aangeeft dat als ik hem op dit moment bestel hij nog wel op voorraad is. Ik hoop dat er een passende oplossing kan worden gezocht voor dit probleem.

icon

Beste antwoord door eric 1 januari 2020, 16:16

De klantenservice kan niets doen om dit te versnellen. Het vervelende van Apple is dat er zoveel types zijn, qua geheugen, schermgrootte en kleur dat er heel veel voorraad posities zijn. De leveringen van Apple zijn ook vaak onvoorspelbaar gebleken.  Ze hebben hier een pagina waar de backorders op weergegeven worden.

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

De klantenservice kan niets doen om dit te versnellen. Het vervelende van Apple is dat er zoveel types zijn, qua geheugen, schermgrootte en kleur dat er heel veel voorraad posities zijn. De leveringen van Apple zijn ook vaak onvoorspelbaar gebleken.  Ze hebben hier een pagina waar de backorders op weergegeven worden.

Reputatie 7
Badge

Het leveren van telefoons gaat bij tele2 al jarenlang stroef en de communicatie daarover is slecht. 

Maar Tele2 abonnementen zijn ook bij retailers met telefoon te bestellen gelukkig…Dat gaat sneller en is vaak voordeliger ook nog.

Google even naar de mogelijkheden.....

Reageer