beantwoord

Eerder overstappen naar Tele2.

• 2 februari 2018
  • 2 reacties
  • 145 x bekeken

• Durft te vragen
  • 0 reacties
Ik ben een paar weken geleden overgestapt naar tele2. Nu is mijn simkaart binnen en de status staat nog steeds op "simkaart verzonden". Ik heb met mijn oude provider mail contact gehad en ik ga mijn oude abonnement bij mijn oude provider afkopen zodat ik meteen bij tele2 kan beginnen. Nu was mijn vraag of tele2 verder alles met mijn oude provider regelt en zodra mijn oude abonnement is afgekocht automatisch mijn tele2 simkaart wordt geactiveerd (2 maanden eerder dan de originele activatie datum). En ik straks niet opeens zonder abonnement zit. Wanneer gaat de status van "simkaart verzonden" naar de mogelijkheid "simkaart (handmatig) activeren"?
icon

Beste antwoord door Erwin van Tele2 3 februari 2018, 11:47

Hallo Dvdv,

Welkom op het forum :)

Het beste is dat zodra jij het contract hebt afgekocht je dit laat weten via dit topic.
Ik dien dan wel de huidige order te annuleren maar zet dit direct opnieuw in ons systeem met een overstapdatum voor z.s.m.

Op de nieuwe overstapdatum zal het abonnement bij jouw huidige provider worden afgemeld, daar hoef je zelf niets meer voor te doen 🙂 .

Groet,

Erwin
Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 3
Badge
Hallo Dvdv,

Welkom op het forum :)

Het beste is dat zodra jij het contract hebt afgekocht je dit laat weten via dit topic.
Ik dien dan wel de huidige order te annuleren maar zet dit direct opnieuw in ons systeem met een overstapdatum voor z.s.m.

Op de nieuwe overstapdatum zal het abonnement bij jouw huidige provider worden afgemeld, daar hoef je zelf niets meer voor te doen 🙂 .

Groet,

Erwin
Reputatie 3
Badge
Hallo Dvdv,

Is het inmiddels gelukt met de overstap met nummerbehoud ?

Groet,

Erwin

Reageer