beantwoord

Eenzijdig afgesloten

• 1 mei 2017
  • 8 reacties
  • 249 x bekeken

hallo ik ben afgesloten voor de tweede keer terwijl ik alle rekeningen betaald heb
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 4 mei 2017, 12:28

Dag Poockey,

Dit is geen reden om je abonnement kosteloos te beëindigen, je bent als klant altijd zelf verantwoordelijk voor je betalingen.
Misschien zou je Kredietbank Limburg kunnen vragen om bij iedere betaling ook een factuurnummer te noteren, het verwerken van een betaling gaat dan sneller.
Ook zal je met hun kunnen overleggen als ze de facturen niet op het laatste moment kunnen overmaken zodat wij de bedragen altijd op tijd binnen hebben.

Hopelijk ontvang je snel een reactie na aanleiding van je betalingsbewijs.

Groet, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

dat is mij nu ook voor de tweede keer gebeurt en zij zeggen maar dat het allemaal geautomatiseerd is en nog meer uitvluchten en zelfs door hun fout moet je toch de € 28,00 aansluitkosten betalen en die worden de maand later pas gecrediteerd er is geen menselijkheid meer alleen automatisering foei foei
Badge
Dag Poockey,

Aan je betalingsoverzicht te zien maak je iedere maand zelf handmatig de facturen over aan het einde van de maand.
Dit betekent dat je telkens net op tijd betaald of juist net te laat omdat het verwerken van een betaling 5 dagen kan duren.
Wij kunnen eenzijdige afsluiting niet voorkomen, jij kan dit zelf wel door iedere keer je facturen bijvoorbeeld gewoon automatisch te laten incasseren.. Dan ben je er zeker van dat de betaling op tijd en goed wordt gaat verwerkt.
Daarnaast raad ik je aan om in te volg een factuurnummer te noteren in je omschrijving, wij weten alleen dan aan welke factuur je betaling gekoppeld moet worden.

Als de automatische incasso van deze maand niet is gelukt blijf je afgesloten tot dat je deze hebt voldaan, pas als alle facturen zijn voldaan zal je worden aangesloten.

Groet, Maris
Dag Poockey,

Aan je betalingsoverzicht te zien maak je iedere maand zelf handmatig de facturen over aan het einde van de maand.
Dit betekent dat je telkens net op tijd betaald of juist net te laat omdat het verwerken van een betaling 5 dagen kan duren.
Wij kunnen eenzijdige afsluiting niet voorkomen, jij kan dit zelf wel door iedere keer je facturen bijvoorbeeld gewoon automatisch te laten incasseren.. Dan ben je er zeker van dat de betaling op tijd en goed wordt gaat verwerkt.
Daarnaast raad ik je aan om in te volg een factuurnummer te noteren in je omschrijving, wij weten alleen dan aan welke factuur je betaling gekoppeld moet worden.

Als de automatische incasso van deze maand niet is gelukt blijf je afgesloten tot dat je deze hebt voldaan, pas als alle facturen zijn voldaan zal je worden aangesloten.

Groet, Maris

ik heb nu weer een betalingsbewijs gestuurd en wil dit wel onderling oplossen, maar ben wel al 3 weken afgesloten en volgens bureau van rechtshulp zou ik kostenloos het contract kunnen ontbinden, dus hoop ik op een goede oplossing voor beide partijen en deze betalingen worden automatisch gedaan door de Kredietbank limburg
Badge
Dag Poockey,

Dit is geen reden om je abonnement kosteloos te beëindigen, je bent als klant altijd zelf verantwoordelijk voor je betalingen.
Misschien zou je Kredietbank Limburg kunnen vragen om bij iedere betaling ook een factuurnummer te noteren, het verwerken van een betaling gaat dan sneller.
Ook zal je met hun kunnen overleggen als ze de facturen niet op het laatste moment kunnen overmaken zodat wij de bedragen altijd op tijd binnen hebben.

Hopelijk ontvang je snel een reactie na aanleiding van je betalingsbewijs.

Groet, Maris
nou wettelijk zijn de betalingen altijd op tijd binnen en volgens gemaakte afspraken, dus het onwettig afsluiten is een eenzijdige contractbreuk en volgens de wetswinkel zou ik in mijn recht staan maar ik heb geen zin in dit gedoe maar wil gewoon kunnen bellen maar dit word mij allemaal onmogelijk gemaakt en zou ik dus voor de makkelijke weg kunnen kiezen en als dit nog lang duurt doe ik het ook want ben er onderhand klaar mee met alle commotie ik ben al veel te lang stil en correct gebleven
Mvg,
Patrick Schluter
Reputatie 7
Badge +5
Het probleem zit hem in de kredietbank, die redeneert dat Tele2 schuldeiser is en bepaalt zo wanneer Tele2 zijn/haar centen krijgt.
Bij je huisbaas/nustbedrijf zijn daar afspraken over gemaakt, die werken gewoon mee met die regeling.
En daar slaat de wetswinkel (whats in a name) de plank volkomen mis en zet jou op een gedachte van onbegrip.
Ga naar de kredietbank, jij hebt het recht dat jouw betalingen op tijd de deur uit gaan.
Dus laat je niet gek maken door wetswinkels en handel zoals je schrijft, kom op voor jezelf wat niet de makkelijkste weg zal zijn (vele zure appels) maar wel het beste voor jou.
Het probleem zit hem in de kredietbank, die redeneert dat Tele2 schuldeiser is en bepaalt zo wanneer Tele2 zijn/haar centen krijgt.
Bij je huisbaas/nustbedrijf zijn daar afspraken over gemaakt, die werken gewoon mee met die regeling.
En daar slaat de wetswinkel (whats in a name) de plank volkomen mis en zet jou op een gedachte van onbegrip.
Ga naar de kredietbank, jij hebt het recht dat jouw betalingen op tijd de deur uit gaan.
Dus laat je niet gek maken door wetswinkels en handel zoals je schrijft, kom op voor jezelf wat niet de makkelijkste weg zal zijn (vele zure appels) maar wel het beste voor jou.

Beste Bombarie de betalingen gaan iedere maand op tijd de deur uit en zijn altijd op tijd betaald alleen Tele2 is geautomatiseerd en herkend de betaling niet omdat hij van een ander rekeningnummer komt en altijd iets meer betaald wordt als dat de factuur is ivm met een betaling opgenomen in het budgetplan zo houd ik altijd een te goed over voor als de rekening een keertje hoger uitvalt en die afspraak is gemaakt met Tele2 4 jaar geleden al maar door hun automatisering vindt de computer het niet terug dus is het wel degelijk een fout van hun en niet van de kredietbank.
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!
Groet, Maris