beantwoord

Eenzijdig afgesloten

  • 22 maart 2017
  • 2 reacties
  • 98 x bekeken

Ik had betalingen gedaan die ik achterliep, en die zijn betaald gisteren om 12uur , ook zijn die betalingen groen gevinkt.
Nu 24uur later ben ik nogsteeds niet aagesloten (ik heb de bepalingen gedaan via tele2 zelf met de ideal optie).
Ik kan niet bellen om te vragen hoe en wat omdat ik dus nogsteeds geblokkeerd sta.
Ik kan zo eigenlijk niks doen terwijl alle rekeningen zijn betaald.
Graag hoor ik erover wat er gedaan gaat worden.
Mvg
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 23 maart 2017, 13:02

Welkom op ons Forum!

Soms duurt het iets langer voordat een betaling volledige is verwerkt, bij een ideal betaling gaat het verwerken het snelst.
Zodra alle facturen de status voldaan hebben gaat ons systeem aan de slag met het heraansluiten van je telefoonnummer!
Kan je inmiddels weer gebruik maken va je diensten?

Groetjes, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Badge
Welkom op ons Forum!

Soms duurt het iets langer voordat een betaling volledige is verwerkt, bij een ideal betaling gaat het verwerken het snelst.
Zodra alle facturen de status voldaan hebben gaat ons systeem aan de slag met het heraansluiten van je telefoonnummer!
Kan je inmiddels weer gebruik maken va je diensten?

Groetjes, Maris
Badge
vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!

Groet, Maris