beantwoord

Een wijziging graag controlen, ik wil graag weten

  • 17 oktober 2020
  • 3 reacties
  • 97 x bekeken

Goedenavond,

Vanochtend heb ik uw collega gesproken en ze zij in de loop van de dag zou mijn telefoonnummer veranderen, maar tot op heden nog niet. Wat is de stand van zaken?

 

Mvg 

icon

Beste antwoord door Rox van Tele2 19 oktober 2020, 09:30

Hi @Girl0099, welkom op onze Community! Goed dat je je klantnummer hebt ingevuld, want zo kon ik namelijk gelijk in het systeem duiken. Er is nog niets gewijzigd, want het is pas mogelijk om een nieuw nummer aan te vragen vanaf 28 oktober zoals Michiel in de chat heeft uitgelegd. Nog even wachten dus! :pray_tone4:

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Je praat hier met andere klanten. Je kunt beter maandag weer even de klantenservice bellen.

Reputatie 4
Badge +1

Hi @Girl0099, welkom op onze Community! Goed dat je je klantnummer hebt ingevuld, want zo kon ik namelijk gelijk in het systeem duiken. Er is nog niets gewijzigd, want het is pas mogelijk om een nieuw nummer aan te vragen vanaf 28 oktober zoals Michiel in de chat heeft uitgelegd. Nog even wachten dus! :pray_tone4:

Akkoord!

Reageer