beantwoord

e-mailadres aanpassen

• 21 november 2018
  • 9 reacties
  • 641 x bekeken

• Is lekker bezig
  • 7 reacties
Goedendag.
Sinds een paar maanden komen de door tele2 verstuurde berichten binnen in de mailbox van mijn dochter. Een wijziging daarvoor is nooit gegeven.
Al een aantal keren heb ik gepoogd dit door u te laten wijzigen echter zonder resultaat. (dit houdt in mailadres bevestigen en vervolgens krijg je dan een nieuwe mail binnen waarbij het het wachtwoord dient aan te passen. Daarna gaat het mis).
Zo ook weer vandaag. U raadt het al wederom zonder resultaat.
De mevrouw van de klantenservice zou dit euvel doorgeven aan de backoffice.
Wat schetst mijn verbazing.
Krijg ik na een paar uurtjes weer dezelfde mailtjes met verzoeken binnen. Ook deze stappen doorlopen echter zonder resultaat.
Hoe kan dit nu opgelost worden?
icon

Beste antwoord door JeroenK van Tele2 23 november 2018, 11:29

Ik kijk graag even me je mee. Om dit te kunnen doen heb ik wel een aantal gegevens nodig.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres, postcode, woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen Privébericht naar Jeroen.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 5
Badge
Ik kijk graag even me je mee. Om dit te kunnen doen heb ik wel een aantal gegevens nodig.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres, postcode, woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen Privébericht naar Jeroen.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Reputatie 5
Badge
Dank voor het sturen van je gegevens! Ik heb zojuist weer een link gestuurd naar het nieuwe e-mailadres.
Vervolgens heb ik gelijk een melding aangemaakt bij IT, zodra zij zien dat het ergens ''spaak'' loopt dan wordt er gelijk actie ondernomen.

Ik wil je vragen nog even geduld te hebben, dank!
Dag Jeroen.
Ik heb de indruk dat het probleem nu opgelost is. Kreeg in elk geval geen foutmelding meer. Kun jij het e.e.a. checken?
Bvd
Reputatie 5
Badge
Volgens de informatie uit ons systeem is het oude e-mailadres nog steeds actief.

Heb je wel een activatie-link ontvangen?
Heb wel een activatie-link ontvangen met als onderwerp: "Je nieuwe wachtwoord" (zoals ook de keren daarvoor).
Echter nu kreeg ik na het invullen van het nieuwe wachtwoord geen foutmelding, vandaar dat ik de indruk had dat het probleem opgelost was.
Kennelijk niet dus.
Goedemorgen. Vandaag wederom een mail ontvangen met als onderwerp: "Bevestig je nieuwe e-mailadres".
Dit gedaan. Daarop kreeg ik een nieuwe mail binnen met als onderwerp: "Je nieuwe wachtwoord". ook deze link aangeklikt en daar mijn wachtwoord bevestigd. Geen foutmelding(en) ontvangen. Zou u kunnen kijken of nu wel alles geregeld is?
Bvd
Reputatie 5
Badge
Het staat nu inderdaad goed in ons systeem!
Top. Dank voor de ondersteuning
Goedenavond.
Ik heb begrepen dat het e-mailadres aangepast was. Echter gisteren de factuur van jullie ontvangen op het "oude" e-mailadres (mailadres dochter). Is dat nog een nasleep vanuit de oude situatie of is het mailadres nog steeds niet aangepast. Ik hoor graag van u.