beantwoord

e-mail prijsverhoging

• 30 mei 2015
  • 5 reacties
  • 576 x bekeken

De klantenservice meldt, dat als je een e-mail hebt gekregen ( https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-acties-174/e-mail-ontvangen-over-de-prijsverhoging-43654/index1.html#post264381) over prijsverhoging, dat die niet geldt voor mobiel.
Toch is ook dan nog niet duidelijk voor welk van mijn abonnementen het geldt, want er zijn nog meer mogelijkheden dan mobiel en anders.
icon

Beste antwoord door Jefta van Tele2 1 juni 2015, 19:35

Hey WhTurner,

Bedankt voor je vraag en vervelend dat er wat verwarring is ontstaan. De prijswijziging geldt inderdaad niet voor mobiel; heb je deze link al eens bekeken? Daar staat nog meer aanvullende info en kun je ook het antwoord op veelgestelde vragen terugvinden.

Groetjes,
Jefta
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Badge +5
Hey WhTurner,

Bedankt voor je vraag en vervelend dat er wat verwarring is ontstaan. De prijswijziging geldt inderdaad niet voor mobiel; heb je deze link al eens bekeken? Daar staat nog meer aanvullende info en kun je ook het antwoord op veelgestelde vragen terugvinden.

Groetjes,
Jefta
Dat wist ik wel.
Maar ik heb twee abonnementen, en dus geen mobiel. Toch geldt de verhoging maar voor één van die abonnementen, nl. Internet en niet voor de andere. Dat was de onduidelijkheid.
Badge +5
Hey WhTurner,

Bedankt voor je feedback! Vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan hierover.

Geniet van het mooie weer vandaag:)

Groetjes,
Jefta
Reputatie 7
Ik heb géén mailtje gehad over een prijsverhoging. Dit geldt dus kennelijk niet voor alle klanten?
Reputatie 7
Badge +5
Dan ben je volgens zeggen klant van ná 3-12-2014 klik