vraag

E-mail over de gratis tompoucen niet ontvangen.

Ik werk zelf op de gebaksafdeling van HEMA en zag dat er veel mensen kwamen om hun gratis tompoucen op te halen, ze zeiden dat ze deze van Tele2 ontvangen hadden. Dus ik dacht; leuk dan zal ik ook even in mijn mail kijken want ik ben ook klant bij Tele2.
Maar helaas kan ik deze mail nergens terug vinden. Is er een mogelijkheid dat deze alsnog doorgestuurd kan worden?

26 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
De mails worden in batches verstuurd. Dit om te voorkomen dat er 1 miljoen klanten x 3 tompousen in korte tijd geleverd moeten worden. Even geduld dus, in zeker in jouw voordeel!
eric schreef:

De mails worden in batches verstuurd. Dit om te voorkomen dat er 1 miljoen klanten x 3 tompousen in korte tijd geleverd moeten worden. Even geduld dus, in zeker in jouw voordeel!

Hey bedankt voor de reactie! dan heb ik inderdaad nog even geduld 🙂
Reputatie 5
Badge +1
De Hema moet ze ook in batches afwerken! Ze hebben zelf ook een aanbieding, vier voor de prijs van drie. Om een uur vanmiddag, probeer het morgen nog maar eens. Kom dan wel vroeg. Die nu nog over zijn zijn bedoeld voor onze betalende klanten.
Reputatie 7
Badge +4
haroldtenklooster schreef:

Hey bedankt voor de reactie! dan heb ik inderdaad nog even geduld :)

Je krijgt de mail alleen als je een opt-in had op de nieuwsbrief!
eric schreef:

Dat is dan raar. Als het in batches gaat zou je verwachten dat er genoeg is ingeslagen, om de verschillende golven van claims te kunnen bolwerken. Maar nu 4 dagen na start van die mail is alles al op en heb ik dus geen recht meer op tompoucen omdat ik de vouchers niet meer kan uitprinten.
Dus de eerste batch heeft geluk gehad en de rest van de klanten tele2 krijgen dus niets.
Heel vreemd zeker aangezien Tele2 toch wel kan inschatten hoeveel klanten ze hebben. Zo ik het nu begreep heeft 25% van de klanten dit kunnen verziveren.

Ik hoop dat ze dit toch gaan rechtrekken voor de rest van de klanten.
Reputatie 5
Badge +1
Vanmorgen mijn tompoucen afgehaald. Je hoeft niets uit te printen. Ze scannen van de telefoon. Als ze op zijn dan hebben ze morgen nieuwe. Ze bakken elke dag weer.
theocoppes schreef:

Vanmorgen mijn tompoucen afgehaald. Je hoeft niets uit te printen. Ze scannen van de telefoon. Als ze op zijn dan hebben ze morgen nieuwe. Ze bakken elke dag weer.

nee hoor als ik die knop in de mail indruk om bij het te scannen te komen krijg ik bijgaande mail.
Zojuist ook contact met klantenservice gehad deze gaf ook aan dat alles op is.

Reputatie 5
Badge +1
Is lullig, zoiets beloven en dan op. Mijne hebben ze gescand en ik kreeg een kassabon van €2,40. Drie maal € 0,80.
En ze hebben ook nog de eigen actie vier halen drie betalen.
Ik heb er meteen op geklikt toen ik die mail kreeg en toen kwam onmiddellijk de mail met de streepjescode. En die blijft staan tot je in de winkel bent.
Reputatie 6
Badge
Voor het eerste weekend al op? Dus de werkenden onder ons, die pas in het weekend kunnen zijn weer in het nadeel.
Reputatie 5
Badge +1
Als ze na ontvangst van de mail meteen op de link geklikt hebben is de mail met streepjescode verstuurd worden. Met die mail kun je elke dag naar de Hema tot 31 maart. Maar wel s'morgens vroeg anders hebben de betalende klanten van Hema voorrang op tele2!
Reputatie 6
Badge
Ik doelde tevens op tijd hebben voor het lezen van nieuwsbrieven en direct-mail 🤡
Ik heb ook nog niks gekregen, mijn vriend wel. Krijg ik de mail nog? Of moet ik daar bepaalde instellingen voor hebben in mijn berichtencentrum van Tele2 en krijg ik hem dus niet meer 😓
Reputatie 2
Dat is niet echt poucelief te noemen ...
Reputatie 7
Badge +4
vigildeventer schreef:

Ik heb ook nog niks gekregen, mijn vriend wel. Krijg ik de mail nog? Of moet ik daar bepaalde instellingen voor hebben in mijn berichtencentrum van Tele2 en krijg ik hem dus niet meer 😓

Voor die mail moest je geabonneerd zijn op de nieuwsbrief. Maar heeft geen zin meer, de tompousen zijn al op.
Schitterende actie. Als dit voorspelt hoe de fusie verder gaat weet ik genoeg. Op 1 maart al geprobeerd de voucher te verzilveren maar direct de melding gekregen opperdepop. Hoeveel hebben ze er dan ingekocht ?? 100 of zo?? Na jaren hier met 2 telefoons a 40 euro per maand toch maar eens op zoek naar een andere provider .
Reputatie 2
Dat is niet voor de pouce ...
#doeslief
Meer grab them by the pouce 😃
Reputatie 7
Badge +4
Ze hadden vast niet verwacht dat zoveel mensen voor die 2,40 euro allemaal massaal zouden uitrukken naar de Hema.
Reputatie 5
Badge +1
Ze waren lekker 🎂
theocoppes schreef:

Als ze na ontvangst van de mail meteen op de link geklikt hebben is de mail met streepjescode verstuurd worden. Met die mail kun je elke dag naar de Hema tot 31 maart. Maar wel s'morgens vroeg anders hebben de betalende klanten van Hema voorrang op tele2!

Hoezo maar tot de 31e? In de voucher met de streepjescode staat immers dat deze onbeperkt geldig is
Reputatie 5
Badge +1

Reputatie 7
Badge +4
Er is zojuist een mail gestuurd met een persoonlijke barcode in de email.
Ze hebben tompoezen bijbesteld!
Reputatie 7
Badge
Massaal reageren heeft geen zin......dat verwachten ze niet
theocoppes schreef:

Ja dat geldt voor het claimen van de barcode maar niet voor het inleveren bij de hema
Reputatie 6
Badge
eric schreef:

Er is zojuist een mail gestuurd met een persoonlijke barcode in de email.
Ze hebben tompoezen bijbesteld!

Na vorige keer weer aangemeld voor die (vaak dramatische) nieuwsbrief, maar ik heb de nieuwe mail niet gehad. Zouden ze nog steeds het oude verzendbestand gebruiken?
Nu stond de mail voor “ontwikkelingen, aanbiedingen en winacties” wel altijd al aan maar begrijp nu dat een mail over de fusie niet onder “ontwikkelingen” valt 🙄

Reageer