vraag

Dynafix enorm slechte service. Tele2 doet niets!

• 13 augustus 2019
  • 22 reacties
  • 418 x bekeken

• Is lekker bezig
  • 5 reacties
op 8-7-19 heb ik mijn Samsung s8 aangemeld voor reparatie bij Dynafix op advies van tele2.
mijn toestel werd terug gestuurd met de mededeling dat alles ‘gemaakt’ was en dat alles binnen de garantie viel. Nou, top! Dacht ik.

daar lag die dan, letterlijk op de deurmat. Niet aangegeven door de koerier, nee. Mijn toestel was in een brievenbusformaat- verpakking zo door de brievenbus gepropt!! En natuurlijk zonder hoesje of screenprotector. Want die mogen er niet omheen zitten!

1 dag merk ik dat alle klachten er nog gewoon zijn, op aanraden van tele2 heb ik mijn toestel weer terug gestuurd. Máár naar Samsung moest het toestel verstuurd worden, niet naar Dynafix want ze waren overgestapt vertelde de klantenservice. En juist omdat het toestel nu naar Samsung zou gaan, had ik meer kans dat alles goed zou gaan volgens samsung richtlijnen.

Nou, de telefoon was verstuurd. En een paar dagen later krijg ik een toestel thuis gestuurd.
“ we hebben uw toestel niet gemaakt want er is waterschade geconstateerd”
Bleek dit niet mijn toestel te zijn, maar ik heb een toestel binnengekregen van een vreemde, niet eens een S8 maar een Samsung A serie.

Nou wij weer bellen met Tele2 Samsung en alles.
we worden van het kastje naar de muur gestuurd want tele2 doet er niks aan want het is “Samsung haar verantwoordelijkheid”
Samsung drukt weg of draait er om heen.

3 uur aan gesprekken later, is er blijkbaar geregeld dat mijn toestel thuis geleverd zal worden en het verkeerde toestel tegelijkertijd opgehaald zal worden. Nou dat is prima! Dachten we.

Die dag komt de koerier aan de deur. Neemt het verkeerde toestel mee, maar heeft mijn eigen toestel niet bij! Kan niet zeggen dat dit mij eigenlijk verraste na de houding van de verschillende medewerkers van alle partijen!

Ik weer bellen natuurlijk naar Dynafix. Dit gesprek heeft ook weer 2 uur geduurt. De mevrouw was bijna niet te verstaan, die probeerde mij eerst weer af te schepen met ; je moet een mail sturen naar dynafix ik kan niets doen. Wij hebben haar toen verteld dat we er klaar mee zijn dat we van het kastje naar de muur gestuurd worden aangezien tot nu toe elke medewerker ons afscheepte of er om heen draaide. Uiteindelijk zei de mevrouw dat ze een aantekening ging maken en een onderzoek ging starten naar waar mijn toestel dan was en we konden de dag erna terug bellen.

wij terug bellen. Een andere medewerker aan de telefoon, die wist van niks. Er was geen aantekening gemaakt en geen onderzoek gestart. Dit ging hij dan maar doen maar er kon een week aan tijd overheen gaan.
( ondertussen zaten we al 2 weken zonder toestel ) de medewerker zou er wél voor zorgen dat we na het weekend gebelt zouden worden door samsung met meer informatie. Aangezien niemand iets kon vertellen. Hij vertelde ons wel dat áls ons toestel kwijt was onze kosten vergoed zouden worden en ik mijn toestelkosten terug zou krijgen. Ohja! En dat mijn toestel dus helemaal niet bij Samsung ligt? Maar bij Dynafix? Terwijl ik hem voor de 2e keer toch écht bij Samsung heb aangemeld maar blijkbaar maakt Dynafix het alsnog.

op maandag zijn we dus niet gebelt. Dit hebben we toen zelf maar gedaan. Je kan het al raden. Die wist ook wederom van niks! Uiteindelijk heeft die man gezegt dat ze inderdaad mijn toestel kwijt zijn en niet weten waar het naartoe is. Ze gingen een onderzoek starten ( Voor de 3e keer!!!) maar ze verwachten dat ie bij een meneer in Castricum thuis ligt.

afgelopen week kregen we schriftelijk bericht dat ze inderdaad mijn toestel niet hebben kunnen vinden en dat ze mij een vervangend toestel naar mij toe zouden sturen. We moesten onze aankoopbon en alles opsturen. Niet wat ons beloofd was maar oké, we hebben een oplossing en na een maand aan gezeik is het nog een kleine compensatie. Een nieuw toestel waar zeker niks aan is.

nou, vandaag zou die binnenkomen, mijn nieuwe toestel. En wat denk je? Ik maak het “zakje” open, wat ik al raar vond want meestal zit een nieuw toestel in een doosje. Is het mijn eigen toestel. Zo los in een zakje en zonder bewijs van reparatie, Analyse, uitegevoerde werkzaamheden. Gewoon los in het zakje zonder iets erbij! Geen mail gehad met een bevestiging of iets van bewijs.
nee mijn toestel heeft een maand lang een reis door Nederland gemaakt en Tele2 heeft er niks aan gedaan, Dynafix en samsung deden net alsof hun neus bloeide, beloven van alles. En uiteindelijk komen ze aan met mijn toestel? Die ze in eerste instantie zo door een brievenbus gooien. Waarvan ik geen idee heb of het gemaakt is? Wat er gemaakt is? Waar die geweest is?

En dat terwijl mij notabene op papier een nieuwe is beloofd! En tele2 denkt maar, zolang de klant betaald maakt het niks uit want die helpen ook niet.

22 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Er worden duizenden reparaties per week gedaan. Dus ja, dan gaat er wel eens wat mis. Maar als je sneller met Samsung wilt schakelen, dan kun je beter direct naar hun servicepunten gaan. Dus geen Dynafix ertussen, maar gewoon fabrieksgarantie in de servicewinkels. Zie: Samsung service
Reputatie 7
Badge +5
Heb je het verhaal wel gelezen Eric, hij zou dus naar Samsung gaan en is naar Dynafix gegaan, ik snap trouwens niet dat je iets recht probeert te praten dat krom is maar goed daar heb jij wel een handje van.

Dynafix .

https://kassa.bnnvara.nl/gemist/nieuws/tientallen-klachten-over-reparatiebedrijf-dynafix
Er worden duizenden reparaties per week gedaan. Dus ja, dan gaat er wel eens wat mis. Maar als je sneller met Samsung wilt schakelen, dan kun je beter direct naar hun servicepunten gaan. Dus geen Dynafix ertussen, maar gewoon fabrieksgarantie in de servicewinkels. Zie: Samsung service

Mijn toestel is door de Samsung service opgehaald. Aangezien ik bij tele2 zit regel ik dit via tele2 met hun reparatiepartner. Dit is dus Dynafix én Samsung. Ik hoef niet sneller te schakelen.

Hoe ze met mijn toestel zijn omgegaan (door de brievenbus gooien als brievenbuspost,kwijtraken etc) en met mij, dingen beloven en niet nakomen. Is in mijn ogen niet goed te praten. Tenzij ze het op een goede manier oplossen
Heb je het verhaal wel gelezen Eric, hij zou dus naar Samsung gaan en is naar Dynafix gegaan, ik snap trouwens niet dat je iets recht probeert te praten dat krom is maar goed daar heb jij wel een handje van.

Dynafix .

https://kassa.bnnvara.nl/gemist/nieuws/tientallen-klachten-over-reparatiebedrijf-dynafix

Dank u wel 👍🏻
Reputatie 7
Badge +1
Op zich logisch dat er bij grote aantallen zaken mis gaan, maar dit soort verhalen over Dynafix horen we echt nog steeds te vaak. En als er wat mis gaat, dan is het zoals altijd weer de communicatie naar de klant waar het helemaal mis gaat. Organisaties maken fouten, maar zo te zien proberen ze het bij Dynafix niet eens op te lossen. Problemen zouden binnen Dynafix geëscaleerd moeten worden en gebruikt moeten worden om de interne processen te verbeteren, maar het streven naar verbetering zien we in veel klantervaringen helaas nog steeds niet terug.
Reputatie 7
Badge +5
Het verhaaltje dat er bij grote aantallen wel eens wat mis kan gaan daar heeft de TS niets aan, daar wordt zijn/haar probleem/ervaringen niet anders van.
Het is hetzelfde als zeggen dat het nog veel slechter kan, en zo zijn probleem gedownplayed wordt.

Verder kan ik het alleen maar eens zijn met @pipodeclown
Reputatie 7
Badge +4
ik snap trouwens niet dat je iets recht probeert te praten dat krom is maar goed daar heb jij wel een handje van.

Ja, ik ben meer van het glas is halfvol dan een *** Reactie weggehaald door moderator ***

*** Reactie weggehaald door moderator ***
Reputatie 6
Badge
@Cypher @eric

Graag on topic blijven.
Het is absoluut niet nodig om persoonlijke aanvallen te doen op reacties die iedereen vanuit beste intenties doet.

Fijne dag,

Arjan
Reputatie 7
Badge +5
@Arjan van Tele2 volgens mij is Eric zijn boekje te buiten gegaan en niet ik, mijn tekst is ook niet weg gemodereerd.
Volgens mij ben ik toch aardig fatsoenlijk gebleven.

Maar goed.
Reputatie 7
Badge +4
@Arjan van Tele2 je moet inderdaad de tekst van Cypher ook nog even modereren. Aan die op de persoon gerichte sneers lijken me niet de bedoeling. Maar goed, hij zoekt de grenzen op en ik laat het kaas niet van mijn brood eten..Dus op naar het volgende topic.
Reputatie 6
Badge
@Arjan van Tele2 je moet inderdaad de tekst van Cypher ook nog even modereren. Aan die op de persoon gerichte sneers lijken me niet de bedoeling.
Ik zal even helder zijn, jouw reactie was tegen de forumregels, daarom is die verwijderd.
Aan jullie beide heb ik gevraagd om on topic te blijven en niet op de persoon te spelen.
De reactie van Cypher is niet tegen de forumregels, maar niet netjes. deze heb ik daarom niet weggehaald.

Groet

Arjan
Reputatie 7
Badge +5
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn @Arjan van Tele2 , en moet is dwang daar doen ''we'' natuurlijk niet aan.
Het is maar goed dat de moderatoren van Tele2 een eigen wil hebben en zich niet laten sturen en de Forumregels volgen net zoals ik dat doe.
Dat ze zich niet laten sturen omdat erom gevraagd wordt, want dat zou wel erg raar zijn.

Zo ga ik weer verder met vissen, dan moet je je dobber in de gaten houden
Reputatie 7
Badge +4
< zucht>
@Arjan van Tele2

Buitenom dat alles blijkbaar oftopic gaat.
had misschien de medewerker van tele2 mijn verhaal kunnen lezen!

heb namelijk een klacht ingedient bij tele2 en dynafix.
en tele2 heeft laten weten dat ze hier niks aan gaan doen

en mijn toestel heb ik zojuist nagekeken, die is niet eens gerapareerd! Dezelfde klachten die ik had vóór beide reparaties zijn er nog.

fijne service van beide partijen!
Reputatie 7
Badge +5
Als je er met Tele2 niet uitkomt dan is het misschien tijd voor andere stappen, maar dat is natuurlijk aan jezelf wat te doen.
Reputatie 7
Badge +4
heb namelijk een klacht ingedient bij tele2 en dynafix.
en tele2 heeft laten weten dat ze hier niks aan gaan doen

Dat is inderdaad jammer en daar kan ik als medeklant niets aan veranderen. Maar ik heb je in mijn eerste reactie al laten weten dat Samsung een directe eigen servicedienst heeft. Dus dat is nog een optie voor je. servicecenters zijn er door heel het land. Hopelijk wordt je door hen beter geholpen dan Dynafix en Tele2.
Reputatie 6
Badge
Hoi @CWJM

Het forum is geen directe klantenservice, daarom pakken we niet alles direct op.
Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
  • Naam
  • - Adres
  • - Postcode + Woonplaats
  • - Klantnummer
  • - Geboortedatum
  • - Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer
  • Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Arjan .
Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,

Arjan
Reputatie 6
Badge
Goedemorgen @CWJM

Ik heb nog geen bericht van je gehad,
Het lukt me dan niet om er achteraan te gaan voor je.

Groet,
Arjan
@Arjan van Tele2
DaT komt omdat we het ondertussen alweer met de klantenservice hadden opgepikt. Die zouden ons weer terugbellen.
Maar vervolgens bellen ze wéér niet terug.
Ik heb geen zin meer in dit spelletje waarbij ik steeds weer achter de klantenservice aan kan.

Het enige waar ik tele2 nog voor bel is om mijn abonnement af te zeggen.
Reputatie 6
Badge
Jammer dat je niet bent teruggebeld,
Hier op het forum had ik het voor je kunnen escaleren vandaar dat ik ook om je gegevens vroeg.
Ik kan nog een poging wagen als je dat wilt. anders sluit ik het topic.

Groeten

Arjan
@Arjan van Tele2
Als laatste poging dan
Reputatie 6
Badge
Mooi,

Dan gaan we het proberen, reken er niet op dat het dan binnen een paar dagen is opgelost. maar je case word direct doorgezet naar Redeem, soms moeten we ook wat te lang wachten op antwoord.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
  • Naam
  • - Adres
  • - Postcode + Woonplaats
  • - Klantnummer
  • - Geboortedatum
  • - Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer
  • Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Arjan .
Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,

Arjan

Reageer