vraag

Duits Telekom Probleem

• 16 mei 2019
  • 14 reacties
  • 1369 x bekeken

Als ik probeer aan te meleden bij Duits Telekom in duitsland ik krijg een SNELE boodschap in Engel zoals "This SIMCARD is not valid" .. of zoiets. Het is zo snel weg dat je kan het bijna niet zien.
Bij alle andere providers is er geen problem.

Dit is echt een probleem voor mijn omdat waar ik mijn 2e huis in duitsland heb, is Duits Telekom het enige provider 🙄
Is dit een bekende probleem en welke oplossing is er?

In het algemeen is mobile internet in Duitsland een ramp... als je contact wel kan krijgen in een grote stad, is het meestal onder 1Mb snelheid... heeft wel één keer 3Mb gehad 😜

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als je in een ander gebied bent, heb je dan wel contact, b.v. via O2? Een provider kan namelijk roaming afspraken hebben met 1 of meerdere netwerken in een land. Dat hoeven zeker niet alle providers in zo'n land te zijn.
Reputatie 6
Badge +1
Volgens mij alleen bij O2. Helaas zeer slecht. 2G en beetje 3G
Als je in een ander gebied bent, heb je dan wel contact, b.v. via O2? Een provider kan namelijk roaming afspraken hebben met 1 of meerdere netwerken in een land. Dat hoeven zeker niet alle providers in zo'n land te zijn.
Ik kan wel meestal inloggen op Vodaphone en O2 .. maar regelmatig ZONDER INTERNET TOEGANG !!!!!
Maar helemaal NIET inloggen op het belangrijkste provider Duits Telekom.
Dat kan gewoon niet. Dat alleen is reden om het contract met Tele2 op te zeggen.

Ik kan niet voorstellen dat Duits Telekom BLOKKEERDE iedereen van Tele2..
Reputatie 6
Badge +1
Dan moet je naar KPN
Reputatie 6
Badge +1
Je moet automatisch aanmelden gebruiken.
Dan moet je naar KPN
BEN zou een betere optie zijn ... die zijn al op T-Mobile hier.
Reputatie 6
Badge +1
Moet je wel 4G extra erbij pakken anders zit je standaard op 3G. Ik zit hier 19 jaar en blijf tot het T-mobile is. Daarna zien we wel verder. Succes bij Ben.
Je moet automatisch aanmelden gebruiken.
Met automatisch aanmelden heb ik vrijwel NOOIT internet toegang in Duitsland.

Tele2 is een RAMP PROVIDER voor het buitenland.
Reputatie 6
Badge +1
O2 is de ramp in Duitsland. Om handmatig in te loggen bij een provider waar geen roaming afspraken mee zijn heeft geen zin.
Reputatie 7
Badge +4
[
Tele2 is een RAMP PROVIDER voor het buitenland.

Je bent wel goed in het afzeiken van Tele2. https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/oude-abonnement-te-duur-76541/index1.html#post464733

Maar aangezien je al sinds 2016 uit contract bent staat het je natuurlijk vrij om ergens anders een abonnement af te sluiten. Dat je ondanks al je tegenslagen hier nog nooit actie op hebt genomen geeft te denken..
Jammer genoeg ik heb zelf OOK een Tele2 abonnement dat heeft meer dan een jaar te gaan ☹ Ik zou heel graag die contract ook van afkomen...
Het afgelopen contract van mijn vrouw gaat wel naar een andere provider. Ik wordt pas wakker geschud toen ik de toren hoge kosten zag voor het bijkopen van een extra internet bundel 😲
Reputatie 7
Badge +4
Je kunt een contract altijd afkopen. Je betaald dan de resterende maandbedragen in 1 keer op de eindfactuur. Maar dat is eigenlijk zonde van je geld. Tele2 verkoopt elk abonnement ook als maandelijks opzegbaar. Ook een jaar geleden had je daar al voor kunnen kiezen. Je betaald per maand iets meer maar dan heb je volledige vrijheid om snel op aanbiedingen in te gaan of te switchen.
O2 is de ramp in Duitsland. Om handmatig in te loggen bij een provider waar geen roaming afspraken mee zijn heeft geen zin.
Het is de verantwoordelijkheid van Tele2 om afspraken te maken met fatsoenlijk gebruikbaar providers in het buitenland en dat doet die duidelijk niet... tenminste niet in Duitsland, onze belangrijkst buurland.
Reputatie 6
Badge +1
Ja en wat bedoel je daarmee!?
Dan schrijf een brief naar tele2. Hier praat je tegen andere klanten die met jouw gezeur niets kunnen.