beantwoord

Dubbele verzegel seal op telefoon doosje

• 23 april 2017
  • 5 reacties
  • 496 x bekeken

Goedemiddag,

Net is mijn Samsung Galaxy S8 Plus bezorgd en na het uitpakken zie ik dat er 2 verzegel seals op zitten.
Maar de onderste is al doorgesneden en eroverheen is de 2e verzegel seal geplakt.
Het doosje is dus na de fabriek nog een keer open geweest.

Ik weet niet hoe de telefoon eruit ziet, het doosje van de telefoon is niet open geweest.
Graag wil ik deze omruilen want ik weet niet of de telefoon over 6 maanden nog probleemloos werkt.

Met vriendelijke groet,

Max van der Bent
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 24 april 2017, 08:38

Hoi Max!

Het toestel kan je natuurlijk naar ons terug sturen als je het niet vertrouwd. Wij adviseren je het pakket aangetekend te versturen en het verzendbewijs goed te bewaren.
Via onze virtuele assistent op de website kan je een retourformulier downloaden, deze dien je in te vullen en mee ts sturen.

Stuur het pakket naar:
Tele2 Nederland BV
Postbus 240
5201 AE 's Hertogenbosch.

Het is belangrijk dat het hele pakket compleet is en in de originele verpakking zit, daarnaast moet je een kopie van het garantiebewijs meesturen.

Groetjes, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Badge
Hoi Max!

Het toestel kan je natuurlijk naar ons terug sturen als je het niet vertrouwd. Wij adviseren je het pakket aangetekend te versturen en het verzendbewijs goed te bewaren.
Via onze virtuele assistent op de website kan je een retourformulier downloaden, deze dien je in te vullen en mee ts sturen.

Stuur het pakket naar:
Tele2 Nederland BV
Postbus 240
5201 AE 's Hertogenbosch.

Het is belangrijk dat het hele pakket compleet is en in de originele verpakking zit, daarnaast moet je een kopie van het garantiebewijs meesturen.

Groetjes, Maris
Goede morgen ik had ook een Galaxy-smartphone. S8 plus besteld en is 21e geleverd toen ik het pakje waar de telefoon in zit merkte ik ook dat het het pakje twee seals over elkaar zijn geplakt de onderste was door gesneden dus het pakje was open gemaakt onderste seal is smaller dan die bovenste ik kreeg gelijk twijfels heb nou een echte s8 plus of is het imitatie van een of china product ik heb nu nog twijfels en er zou ook een voucher in die pakje zijn waar je mee een smartwatch kan winnen nou wie weet dat het er uit is gepakt het zijn grote twijfels ik begin tele2 te wantrouwenik heb tele2 gebeld en ik heb ze over het pakje verteld dat het open was en dat er twee seals over elkaar zijn geplakt en de onderste door gesneden is de medewerker zij tegen mij dat zij er niks van weten dat er een ander afdeling over gaat verwezen en toen heb ik de OPD gebeld en de order nummer gegen en het verhaal verteld medewerker zij tegen mij. dat zij er ook niks over weten en hij zij dat ene bedrijf reviva die de distributie doet en dat hij een email naar ze gaat zenden en hij zij dat het heel lang voor dat je een antwoord terug krijgt en hij had ook een email aan mij gegeven om reviva te e-mailen en foto's van het pakje te sturen ik heb meer dan tien e-mails gestuurd de e-mails kwamen elke keer terug ongesteld raar bij wie moet je nou zijn voor dat je klant wordt wordt er honing op je boterham gesmeerd maar als je contract hebt getekend dan ben je geketend en dan zul je maar het maar doen met wat ze zeggen en ik werd naar de opd bezorg bedrijf en trouwens ik had ook in december een s7edge besteld die is ook geleverd het seal was wel goed maar toen ik de 100 euro cashback ging aanvragen bij Samsung promotie constateerde ik dat de imei nummer van mijn s7edge niet overkwam met het imei nummer die in het toestel factuur is .ik heb tele2 paar dagen gebeld na ontvangst van mijn s7edge over het dirigeren van het imei nummer in het toestel factuur er is niks van gekomen ze beloofden elke keer dat ze het gaan regelen .maar er is niks van gekomen en ik heb zoveel bel minuten naar 1200 n. Besteedt meer dan 100 minuten en 15 euro beltegoed naar Samsung. Over de promotie want het is de schuld van tele2 dat ik niet aan die promotie kon deel nemen terwijl ik al iets van zeven jaar trouwe klant ben
Over dit probleem van seals tele2 is verantwoordelijk voor hun klanten tele2 twee moet dit snel onderzoeken wij klanten hebben het recht om het te weten of het bestelde producten wel originele producten zijn of ze ve ffftuild zijn in een imitatie of wat gebeurd er nou bij de reviva bedrijf wat denken jullie tele2 ik wil ten eerste mijn voucher terug krijgen die uit mijn bestelde pakje waar ik smartwatch kan krijgen ik hoop dat ik zo snel een bericht terug krijg. De g fff o er t eg n zar
Badge
@Mohandzar
Bedankt voor je reactie.
Ik vraag je alsjeblieft een nieuw topic aan te maken, zo blijft het voor ons ook overzichtelijk en lopen gesprekken niet door elkaar.
Andere forumleden kunnen je dan helpen, en een moderator zal dan ook snel je topic oppakken.
Dank je wel.
Groet, Maris
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!

Groet, Maris