beantwoord

Dubbele maandelijkse kosten toestelkrediet

• 21 maart 2019
  • 4 reacties
  • 387 x bekeken

Beste meneer/mevrouw,
Sinds maart ben ik overgestapt op een nieuw abonnement maar krijg nu op mijn rekening dubbele maandelijkste kosten krediettoestel. Dit lijkt mij niet gerechtvaardigd aangezien ik dit toestel niet gebruik en hiervoor dus ook geen kosten hoef te betalen. Ivm langdurig in buitenland kan ik ook niet langs een winkel of jullie telefonisch bereiken en moet dit dus zo in het openbaar. Hierover ben ik niet te spreken.
Graag hoor ik zsm van u.
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 22 maart 2019, 11:38

Hallo Marije,

Heb je onlangs verlengt en staat het toestelkrediet van je oude abonnement nog op je factuur? Helaas hebben we een fout gemaakt op de factuur van maart. Per abuis hebben we daar nog een toestellening op gezet terwijl je deze al volledig hebt afgelost.
We zullen het correcte bedrag bij je gaan incasseren. Je kunt het juiste bedrag zien in je MijnTele2 account. Onze excuses voor het ongemak!

Heb je hier nog vragen over dan hoor ik het graag.

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als je een toestel hebt besteld zul je deze moeten afbetalen, ook al gebruik je hem niet.
Reputatie 4
Badge
Hallo Marije,

Heb je onlangs verlengt en staat het toestelkrediet van je oude abonnement nog op je factuur? Helaas hebben we een fout gemaakt op de factuur van maart. Per abuis hebben we daar nog een toestellening op gezet terwijl je deze al volledig hebt afgelost.
We zullen het correcte bedrag bij je gaan incasseren. Je kunt het juiste bedrag zien in je MijnTele2 account. Onze excuses voor het ongemak!

Heb je hier nog vragen over dan hoor ik het graag.

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Is het correcte bedrag inmiddels afgeschreven Marije?

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Aangezien ik geen antwoord meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra