beantwoord

dubbele factuur

  • 23 February 2021
  • 3 reacties
  • 193 x bekeken

Hoi,

 

Ik heb in November 2020 mijn abbonement verlengt met een nieuw toestel bij tele2 en dit is opzich allemaal soepel velopen, alleen zag ik nu dat ik in December en in Januari dubbel betaal.

 

Ik heb mailtjes ontvangen van bijde facturen maar als ik de link volg om de facturen te bekijken krijg ik alleen de factuur van (rond de) 17 euro te zien en er is er dus nog een die afgeschreven wordt van (rond de) 15 euro. 

Als ik de betaling bekijk zie ik dat een factuur op mijn klant nummer staat die over een komt met de betalingen die bij mijn oude abbonementhoorden en de nieuwe factuur staat op een nieuw klant nummer wat ik aan neem bij mijn nieuwe abbonement hoort.

 

Lang verhaal kort ik betaal voor een abbonement wat niet in gebruik is en waar ik ook geen informatie over kan vinden omdat zoals ik al zij de link stuurt me naar mijn huidige account waat alleen de nieuwe facturen op staan.

Hoe kan ik dit probleem oplossen?

icon

Beste antwoord door MB_fluff 23 February 2021, 23:59

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7

Mijn eerste vraag zou zijn of er echt sprake was van een verlenging of van een nieuw abonnement. Daarnaast zou er ook iets mis gegaan kunnen zijn tijdens de migratie naar de systemen van T-Mobile. Ben je rond die tijd overgezet naar het nieuwe netwerk?

@pipodeclown ik had bericht gekregen dat ik kon verlengen dus dat heb ik gedaan met nummerbehoud en ik denk inderdaad dat er iets mis is gegaan met de overzet naar t-mobile.

Mij lijkt het het beste als ik het morgen telefonisch contact op neem met de klantenservice om het op te lossen.

 

Hartelijk bedankt voor je hulp!

Reputatie 7

Verlengen is altijd je eigen nummer, dus nummerbehoud (het meenemen van je nummer naar een andere provider) is dan niet nodig. Ben je ondertussen geholpen door de klantenservice?