Dubbel betalen bij Internationale databundel

• 3 september 2019
  • 3 reacties
  • 103 x bekeken

Goed opletten wanneer je een internationale databundel aanschaft. Als je arriveert in een land krijg je een sms-je dat je die met een SMS naar 1280 kunt aanschaffen. Na bevestiging per sms is die bundel een maand geldig.

Die bevestiging heb ik nooit gehad en ook in de app was de bundel niet zichtbaar. Ik dacht dat ik iets fout had gedaan en heb nog een sms verstuurd. Ook die is nooit bevestigd, maar een paar uren later bleek ik in de app wel twee databundels te hebben. De eerst is 60% op, de tweede heb ik nooit gebruikt. Nou kom ik wel over die 32 euro heen, maar ik vond het toch geen plezierige manier van zaken voorstellen en doen door Tele2.

Een gewaarschuwd mens....

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Bundels bestellen kun je inderdaad beter in de app doen. Internationale sms is een goede backup, maar niet 100% betrouwbaar op elk buitenlands netwerk.
Reputatie 4
Badge
@Dhans Een buitenlandbundel aanvragen via de app is de beste oplossing maar ook via SMS werkt het prima. Doe je dit vanuit het buitenland dan kan er vertraging zitten in de bevestiging die je ontvangt. Hierdoor een bundel teveel aangeschaft? Geen probleem, we gaan gewoon even checken of je de 2de bundel niet hebt gebruikt en vergoeden die dan.

Stuur je me hiervoor even een privébericht met daarin je volledige naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer dan ga ik voor je aan de slag.

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Helaas heb ik geen reactie meer van TS ontvangen, daarom ga ik het topic sluiten.

Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra