Dubbel betaald

  • 26 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 151 x bekeken

Hallo,

vorige week (op 20 oktober) heb ik en betaling handmatig overgemaakt, maar ik zag in "mijn tele2" dat deze tot op heden nog niet was verwerkt. De betaling heb ik verzonden naar het juiste rekeningnummer en ook onder vermelding van mijn klantnummer en het factuurnummer. In "mijn tele2" zag ik net dat ik de betaling nog via iDeal kon doen. Dit heb ik nu voor de zekerheid gedaan, wetend dat ik de factuur nu dubbel betaald heb.

Is het bedrag wat ik handmatig heb overgemaakt niet goed verwerkt? Krijg ik één betaling terug of wordt deze verwerkt met de eerstvolgende factuur?

Alvast bedankt.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hoi ladybug93,
Gelukkig ben je nu wel zeker dat het betaald is.
Als je handmatig de betaling overmaakt naar ons, kan het tot 5 werkdagen duren voordat het verwerkt is.
Nu heb je in de tussentijd ook al via iDeal betaald dus.
Dat is prima :)
Het teveel betaalde bedrag zal nu verrekend worden met de eerstvolgende factuur.
Mocht het bedrag dat je nu hebt betaald meer zijn dan de komende factuur, dan zal de rest worden meegenomen naar de maand erna.
Mocht je nog vragen hebben, hoor ik het graag. Groet, Ben
Badge +4
Topic vanwege inactiviteit gesloten.