beantwoord

Download stopt voor voltooing, Data weg

• 1 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 88 x bekeken

Hallo,

Ik probeerde vanochtend via Dropbox een video van 750 MB offline op te slaan met mijn data (ik heb de video namelijk snel nodig). Ik zit op het moment in Frankrijk en de verbinding is niet zo sterk, dus het duurde tamelijk lang. Toen ik na een half uur kwam kijken of de download voltooid was, bleek dat hij gestopt was toen de download op circa 90 procent was. Bij dropbox kan je een download echter niet hervatten, dus ik heb nu 650 MB van mijn 1 GB bundel verbruikt maar ik heb alsnog geen video, en als ik opnieuw probeer te downloaden begint die weer vanaf 0 procent. Ik heb nu dus geen video maar ook niet genoeg MB's over om het nog een keer te proberen. Ik kan wel een extra bundel bijkopen, maar ik zou liever zien dat ik die verspilde MB's terug zou kunnen krijgen voor die video..
Is dat mogelijk?
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 2 augustus 2017, 09:17

Hoi!

De Mb's die je hebt gebruikt kan je niet terug krijgen, ze zijn tenslotte gebruikt ..
Wij kunnen er niks aandoen dat het downloaden niet goed ging, dit heeft met Dropbox zelf te maken.
Hopelijk kan je iets met de Tip van eric en is er een McDonald's in de buurt.

Groetjes, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je hebt die MB's wel verbuikt en die Franse operator moet betaald worden. Een dergelijke download is misschien beter via Wifi te doen. Dropbox staat niet echt bekend om goede download mogelijkheden.. https://www.dropboxforum.com/t5/Installation-and-desktop-app/download-large-file-using-browser-fails-before-end/td-p/144419 Ga anders even op zoek naar een Mc Donalds voor een free wifi hot spot.
Badge
Hoi!

De Mb's die je hebt gebruikt kan je niet terug krijgen, ze zijn tenslotte gebruikt ..
Wij kunnen er niks aandoen dat het downloaden niet goed ging, dit heeft met Dropbox zelf te maken.
Hopelijk kan je iets met de Tip van eric en is er een McDonald's in de buurt.

Groetjes, Maris