beantwoord

Doorschakelen naar ander nummer?

Hallo,

Ik wil via mijntele2 een doorschakeling maken, dit is van een consumenten Tele2 unlimited naar een Tele2 zakelijk unlimited.
Ik kan 3 soorten doorschakelingen kiezen, en dan naar voicemail of een ander nummer, naar voicemail kan ik instellen, maar bij een ander nummer licht "opslaan" niet op, op meerder manieren een nummer geprobeerd, als 06, als 316, als +316(gaat niet) een ander 06 nummer, meerdere vast nummers, maar ik kan niet opslaan.
De cijfers blijven rood en ik blijf de melding zien van: "vul hieronder het telefoon nummer in waarheen je wilt laten doorschakelen"

What to do? 🙂

icon Beste antwoord door Hanz 7 oktober 2018, 17:35

Ah, ik vond de code's om via mijn telefoon het aan en uit te zetten, die werken perfect en sneller ook als je ze in je telefoon zet, wel vreemd dat het via de website niet kan.

Direct/altijd doorschakelen: *21*(1233=voicemail of eigen nummer)#
Uitschakelen: #21#

Doorschakelen bij bezet *67*1233#
Uitschakelen: #67#

Doorschakelen bij niet opnemen *61*1233#
Uitschakelen: #61#

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 Reacties

Ah, ik vond de code's om via mijn telefoon het aan en uit te zetten, die werken perfect en sneller ook als je ze in je telefoon zet, wel vreemd dat het via de website niet kan.

Direct/altijd doorschakelen: *21*(1233=voicemail of eigen nummer)#
Uitschakelen: #21#

Doorschakelen bij bezet *67*1233#
Uitschakelen: #67#

Doorschakelen bij niet opnemen *61*1233#
Uitschakelen: #61#
Reputatie 6
Badge
Heb je geprobeerd het nummer in te vullen zonder ‘06’, dus alleen de laatste 8 cijfers?
Nee dat gaat ook niet.
Grappig is wel dat als ik het via die bel-code's doe, dat er dan wel in mijntele2 bij doorschakelingen het juist nummer staat.
Als ik dit kopieer en dan wil aanpassen en dan dat nummer weer wil plakken dan kan ik weer niet opslaan, ook niet meer een ander nummer.
Het slaat het dus wel daar op maar activering moet via die code's.
Gaat op zich ook wel sneller, maar de online functie kan je niet aanpassen alleen maar zien.