beantwoord

Documentnummer veranderen

• 16 januari 2018
  • 3 reacties
  • 157 x bekeken

Hallo,
Ik heb een tijd geleden een abonnement afgesloten bij Tele2. Toen was ik nog geen 18, waardoor het op naam van mijn vader moest staan. Hierbij is dus ook het documentnummer van mijn vader gebruikt. Nu wil ik graag mijn abonnement verlengen. Hierbij is een documentnummer nodig, maar die van mijn vader heb ik niet bij de hand.
Ik wil graag dit nummer wijzigen naar mijn eigen documentnummer. Is dit mogelijk?
icon

Beste antwoord door Rena Chan 16 januari 2018, 13:27

Helaas is een contract overname niet mogelijk, jou abonnement is op de naam van je vader en je moet zijn gegevens gebruiken, dus ook ID en rekening nummer.

Een oplossing is jou nummer porteren naar een Prepaid van een andere provider, en dan vervolgens weer een nieuwe abonnement aanvragen bij Tele2 met nummerbehoud
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Helaas is een contract overname niet mogelijk, jou abonnement is op de naam van je vader en je moet zijn gegevens gebruiken, dus ook ID en rekening nummer.

Een oplossing is jou nummer porteren naar een Prepaid van een andere provider, en dan vervolgens weer een nieuwe abonnement aanvragen bij Tele2 met nummerbehoud
Reputatie 5
Badge
Hi Sabinestam,

Ik zie dat @Rene Chan je inmiddels heeft voorzien van een sluitend antwoord. Zijn er op het moment nog onduidelijkheden?
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag! Groet Jeroen