beantwoord

Document nummer

Hallo ik wil graag online mijn abonnement verlengen maar dit gaat niet omdat ze mijn documentnummer niet pakken en hij klopt echt want ik heb het echt 10x na gekeken en 10x opnieuw geprobeerd hij pakt hem gewoon niet !

icon Beste antwoord door Raaf12 14 januari 2018, 21:30

Ah op die manier , niet in de mijntele2 omgeving maar op de tele2 website. Ik heb geen idee waarom dat niet werkt. Neem aan dat het een officieel toegestane legitimatie is?

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
Doe je dit op de www.mijntele2.nl website? Wat bedoel je met documentnummer. Je hebt minimaal een klantnummer/telefoonnummer/simcardnummer 🙂
Raaf12 schreef:

Doe je dit op de www.mijntele2.nl website? Wat bedoel je met documentnummer. Je hebt minimaal een klantnummer/telefoonnummer/simcardnummer :-)

Documentnumer van mijn ligitimatie pakt die niet
miriamoonk schreef:

Raaf12 schreef:

Doe je dit op de www.mijntele2.nl website? Wat bedoel je met documentnummer. Je hebt minimaal een klantnummer/telefoonnummer/simcardnummer :-)

Documentnumer van mijn ligitimatie pakt die niet

En ja ik doe dit op de tele 2 site
Reputatie 6
Badge +1
Ah op die manier , niet in de mijntele2 omgeving maar op de tele2 website. Ik heb geen idee waarom dat niet werkt. Neem aan dat het een officieel toegestane legitimatie is?
Raaf12 schreef:

ja van me paspoort dus snap het echt niet
Reputatie 6
Badge +1
Vreemd zeg. Ik zie zo geen oplossing. Wellicht iemand anders. Moderateur hierof het belcentrum op maandag. Succes...
Reputatie 5
Badge
@miriamoonk heeft inmiddels contact gehad met de klantenservice en via die weg het abonnement verlengd.
Het is onduidelijk waar het probleem zat.

-Topic gesloten.