DOA Tele2 komt beloftes niet na

Heb dinsdag 19 juli een witte S7 Edge ontvangen. Het bleek dode pixels te hebben en dezelfde dag nog gebeld naar Tele2. Die verwees mij door naar dynafix. Toestel compleet opgestuurd dus met accessoires omdat het een DOA situatie was. Via de track and trace van de " reparatie" op Tele 2 zag ik dat dynafix het toestel vrijdag 22 juli heeft ontvangen.

De week erop dinsdag 26 juli heb ik dynafix gemaild maar geen reactie ontvangen. Vrijdag dynafix gebeld, die bevestigde dat het toestel al maandag 25 juli is beoordeeld en dat ze door hebben gegeven dat voldaan wordt aan de DOA voorwaarden en dat Tele2 zorgt voor de afhandeling, lees nieuw toestel. Tele2 gebeld, die wist van niets en het zou uitgezocht worden maar dynafix is de servicepartner en die zou moeten zorgdragen voor de gehele afhandeling inclusief toestel, aldus Tele2. Weer dynafix gebeld, die heeft toen per mail bevestigd dat voldaan wordt aan de DOA voorwaarden. Om een nog langer verhaal kort te maken ...

OK heb tich keer gebeld met Tele2 en dynafix nu ruim 40 euro aan telefoonkosten verder. Er is mij door 3 medewerkers belooft dat ik teruggebeld zou worden en in 2 weken tijd niet teruggebeld de laatste was van dinsdag 2 augustus...ja backoffice gaat u binnen 3 werkdagen terugbellen...GVd nog steeds niet teruggebeld heb zojuist weer gebeld en nu wordt gezegd dat ik 3 augustus gebeld zou hebben en dat het 7 dagen duurt.

1. Ik wil een nieuwe toestel.
2. Vergoeding van mijn telefoonkosten en tijd dat ik in deze geneuzel van jullie heb moeten steken.

Heb nu 2 mailtjes van dynafix waarin bevestigd wordt dat aan de DOA voldaan wordt en dat Tele2 voor de oplossing moet zorgen. Binnen Tele2 is er blijkbaar geen bekende richtlijn hoe de verdere afhandeling gaat bij een DOA. Heb meerdere malen aangeboden om de mailtjes door te sturen of dat Tele2 gewoon belt met dynafix....
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag yasemin035,

Ik begrijp je frustratie.

Het is vervelend om steeds van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Ik zou graag willen kijken wat ik hier voor je kan doen. Er zijn nu een aantal dagen verstreken. Ben je ondertussen al gebeld? Heb je met iemand mailcontact gehad vanuit Tele2?

Zou je mij de volgende gegevens kunnen sturen in een privébericht. Dit doe je door op mijn naam te klikken en dan op 'bericht'.

Naam
Adres
Klantnummer

Ik hoor graag van je!
Groet, Trinh
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb geen reactie meer van je gehad.
Mocht je nog andere vragen hebben maak dan een nieuw topic aan.
Ik ga dit topic sluiten.
Groet, Trinh