beantwoord

Dit wil ik weken verlengen/wijzigen hoge prijzen?


Reputatie 5

Beste,

Ik heb me sim only verlengd met de dit wil ik weten, nu ben ik erg geschroken. Als ik mijn abonnement voor volgende maand wil bijstellen naar beneden ben ik velen malen duurder uit, is dit de nieuwe Tele2 abonnement vorm ? Hoe kan dit opeens, hiervoor kon ik gewoon alles naar beneden stellen voor een lagere prijs en nu moet ik meer betalen? zelfs als ik even 1 maand unlimited wil zou ik 40 euro moeten betalen ipv 27 euro? Ook klopt de unlimited weekend prijs niet, dit zou 3 euro moeten zijn toch?

 

Hiervoor kon mijn abonnement zo wijzigen zoals ik dit zou doen met een verlenging. Wordt dit nu door Tele2 ontmoedigt?

Tele2 presents: de Dit Wil Ik WEKEN! | Tele2 Forum

 

@Marciano van Tele2 of @Cas van Tele2 , is dit een fout intern? zo nee zou ik graag toch terug gaan en de verlenging annuleren. Dit is niet wat ik van Tele2 gewend ben, dit is totaal niet flexibel :wink: .

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 20 July 2021, 09:52

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Simnlru, ik zoek dit heel graag voor je uit. Zou je je profiel willen aanvullen met je 06-nummer? Laat het me maar weten als je dit hebt gedaan, dan kijk ik met je mee! :smile:

Reputatie 5

Hey Simnlru, ik zoek dit heel graag voor je uit. Zou je je profiel willen aanvullen met je 06-nummer? Laat het me maar weten als je dit hebt gedaan, dan kijk ik met je mee! :smile:

Staat er in, maar klantnummer was in het verleden al voldoende toch? 

Reputatie 5

Beste @Marciano van Tele2 ,weet je al wat meer toevallig? 

Reputatie 7
Badge +12

Beste @Marciano van Tele2 ,weet je al wat meer toevallig? 

Hey simnlru, ik ben er samen met mijn collega ingedoken en ik zie dat de prijzen die jij via MijnTele2 ziet, inderdaad anders zijn dan normaal. Jij ziet de prijzen die in het systeem staan, terwijl die duidelijk verschillen van wat er op de website te zien is. Ik heb direct een mailtje gestuurd naar de product owner van Mobiel, om te kijken wat hier mis gaat. 

Zodra ik een reactie heb, hoor je het gelijk van me. :smile:

Reputatie 5

Beste @Marciano van Tele2 ,weet je al wat meer toevallig? 

Hey simnlru, ik ben er samen met mijn collega ingedoken en ik zie dat de prijzen die jij via MijnTele2 ziet, inderdaad anders zijn dan normaal. Jij ziet de prijzen die in het systeem staan, terwijl die duidelijk verschillen van wat er op de website te zien is. Ik heb direct een mailtje gestuurd naar de product owner van Mobiel, om te kijken wat hier mis gaat. 

Zodra ik een reactie heb, hoor je het gelijk van me. :smile:

Vreemd ja, top dat jullie er naar gaan kijken. Als dit niet zo blijkt te zijn zou ik graag terug willen naar het oude plan. Maar dit kan alleen binnen 14 dagen en er is nu 1 week voorbij.

Reputatie 7
Badge +12

Komt helemaal goed! Ik zie dat mijn collega’s er al veel mee bezig zijn, ik wordt namelijk meegenomen in alle mailuitwisselingen en dat zijn er nu al een aantal. Als ik een duidelijk antwoord heb, laat ik het je weten. Mocht het te lang duren en zit je bijna aan de 14 dagen, stuur me dan zeker een reminder. :smile:

Reputatie 5

Komt helemaal goed! Ik zie dat mijn collega’s er al veel mee bezig zijn, ik wordt namelijk meegenomen in alle mailuitwisselingen en dat zijn er nu al een aantal. Als ik een duidelijk antwoord heb, laat ik het je weten. Mocht het te lang duren en zit je bijna aan de 14 dagen, stuur me dan zeker een reminder. :smile:

@Marciano van Tele2 of @Cas van Tele2 tot morgen is er nog en dan zit ik aan de 14 dagen.. Als je geen nieuws hebt zou ik graag willen annuleren en terug willen naar het oude contract plan. 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen, bedankt voor je reminder. Ik zie dat mijn collega’s er flink mee bezig zijn geweest en dat ze gisteren de promoties in het systeem hebben geupdate. Ik heb direct in je account gekeken en als het goed is zie je nu de juiste prijzen. Zou je dit voor me willen nakijken?

Ik zie alleen dat de prijs van Unlimited Data Elk Weekend nog niet is aangepast, dus dat zal ik nog aangeven bij andere collega’s. 

Laat je het me weten of je hiermee verder kunt? :smile:

Reputatie 5

Goedemorgen, bedankt voor je reminder. Ik zie dat mijn collega’s er flink mee bezig zijn geweest en dat ze gisteren de promoties in het systeem hebben geupdate. Ik heb direct in je account gekeken en als het goed is zie je nu de juiste prijzen. Zou je dit voor me willen nakijken?

Ik zie alleen dat de prijs van Unlimited Data Elk Weekend nog niet is aangepast, dus dat zal ik nog aangeven bij andere collega’s. 

Laat je het me weten of je hiermee verder kunt? :smile:

Top het klopt nu wel zoals ik het zie! Alleen klopt de: Unlimited Data Elk Weekend niet. Deze staat nog steeds op 5 euro ipv 3 euro zoals je al aangaf :relaxed: .

Reputatie 7
Badge +12

@simnlru  Fijn dat het nu klopt! Had je zelf ook interesse in Unlimited Data Elk Weekend?

Reputatie 5

@simnlru  Fijn dat het nu klopt! Had je zelf ook interesse in Unlimited Data Elk Weekend?

Voor nu nog niet, maar in de toekomst zeker. De prijs voor unlimited weekend is nog jiet verandert en staat nog op 5 euro ipv 3 Euro. 

Reputatie 7
Badge +12

Leuk om te horen! Ik heb het zojuist doorgegeven bij de juiste collega. Ik ben zelf volgende week op vakantie, dus de week erop kan ik je vast een update geven of dit al is aangepast. Mocht je toch eerder interesse hebben, dan kun je natuurlijk altijd via MijnTele2 kijken of de prijs al goed staat. :smile: