Dit kan toch niet?

• 2 november 2018
  • 8 reacties
  • 266 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 3 reacties
Beste Tele2,

Zojuist ben ik naar jullie winkel geweest om te kijken voor een nieuwe iPhone. Degene die ik zocht (X/XR) hadden jullie niet op voorraad in de winkel. Voor mij werd op de site gekeken en de telefoon (iPhone X Silver 64GB) was op voorraad,en dit heb ik nogmaals gecheckt op de levertijden en bij deze stond geen verlengde levertijd.

WAAROM, MAAR OOK WAAROM... krijg ik dan net na het betalen en bestellen van mijn abonnement en toestel een ontzettend 'lacherig en grappig' mailtje met dat ik alsnog moet wachten op mijn toestel omdat hij niet op voorraad is? Ik vind deze service echt niet kunnen, ik krijg niet eens een indicatie over wanneer ik wel het toestel WEL kan verwachten. Als ik na 7 dagen niets hoor moet ik zelf maar gaan bellen.

Ik verwacht hier een duidelijke oplossing voor, ik vind dit namelijk geen nette indruk en sta je als provider in mijn optiek al gelijk 1-0 achter. En ik heb nog niet eens 5 minuten geleden besteld. Lekker is dat.

Met vriendelijke groet,

Yurch

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Er zijn vele kleuren en geheugen groottes. De details staan hier:
https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden/

Dat weet ik eric, alleen heb ik expres degene gekozen die geen levertijd heeft. De silvere, ipv de grijze. Toch bedankt voor bericht?
Reputatie 7
Badge +4
Tja, de voorraad wordt maar 1 x per 3 dagen bijgewerkt, dat is dus helaas.
Reputatie 7
Badge +5
Nu heb je mij nieuwschierig gemaakt naar dat lacherig en grappige mailtje dat je hebt gekregen, naar de tekst dan he.
Ik zou zeggen post hem eens en stil mijn nieuwsgierigheid.
Nu heb je mij nieuwschierig gemaakt naar dat lacherig en grappige mailtje dat je hebt gekregen, naar de tekst dan he.
Ik zou zeggen post hem eens en stil mijn nieuwsgierigheid.

Dit is waar de mail mee begint

Beste meneer (naam),

Je staat natuurlijk te popelen om volop te genieten van je nieuwe Tele2-abonnement met de Apple iPhone X Silver 64GB 🙂! En gelijk heb je! Alleen is dit toestel superpopulair en hebben we maar een beperkte hoeveelheid gekregen. Daardoor duurt het helaas wat langer!
Reputatie 7
Badge +5
Bedankt voor het posten, maar volgens mij valt die mail wel mee.
Ik kan mijzelf wel indenken dat het nogal teleurstellend is dat je zo'n mailtje krijgt terwijl je dat niet verwacht.
Er zat immers geen wachttijd op via de website die een Tele2 medewerker voor je besteld heeft, ook al wordt volgens Eric dat maar om de drie dagen geactualiseerd wordt.
Het schept valse verwachtingen, wat dan weer tot een teleurstelling leidt zoals in jou geval.
Maar goed daar kan ik niets aan veranderen en hoop dat je hem snel binnen krijgt, want het is altijd leuk om een nieuwe Smartphone in ontvangst te mogen nemen.
Hier precies hetzelfde vorige week voor een iPhone Xr red en coral.. 64gb

In de winkel geweest, morgen in huis
Telefonisch abbo afgesloten, morgen in huis
Echter hetzelfde mailtje.
Gebeld, iets langer dan verwacht 3 dagen..
Weer niets...
Gebeld,, een week
Week na bestelling weer een mail dat de telefoon iets langer op zich laat wachten.
Gebeld konden niet zeggen wanneer.. had binnen een week moeten zijn. Werd gezegd 3 dagen nog..
In tussentijd was de tijd op de levertijdenpagina veranderd naar 3 weken.

Wederom gebeld... ja inderdaad dit moeten en aanhouden, dus 3 weken.

Mijn vriend en ik hebben toen beide geannuleerd.. ik ga niet als er eerst gezegd wordt volgende dag, 3 weken wachten.. wie weet is het dan weer langer.. het blijft slecht dat de voorraadchecker op de site langere tijd heeft aangegeven volgende dag in huis en dat medewerkers dit bevestigen..

Hoop dat jij geluk hebt!

Hallo Eric,

Dat is natuurlijk zo, maar dat heeft niets te maken met de valse communicatie.. dat is geen verontschuldiging vanuit Tele2.. klant wordt verkeerd op de hoogte gehouden..