Disproportionele levertijd iPhone XS Max Gold

• Durft te posten
  • 1 reactie
Dag Allen,

Mijn huidige abonnement bij Tele2 is een toestel bundel met de Samsung S8, deze loopt officieel tot 25 mei. Omdat het scherm van de Samsung gebarsten is en ik sowieso niet tevreden over het toestel ben heb ik op 25 januari direct gekozen voor een verlengen met de iPhone XS Max 256gb GOLD. Toentertijd werd een levertijd van 1 week getoond, inmiddels is dit veranderd naar 3 weken en met elke update blijft de levertijd opschuiven.

Tele2 heeft dus duidelijk geen voorraad en kan hier schijnbaar ook maar lastig aan komen.

Omdat ik na 2 weken in het duister tasten toch wel een beetje klaar ben met het wachten ben ik alternatieven aan het overwegen om de iPhone eerder te krijgen. Zo zag ik dat je ook via "mobiel.nl" kan verlengen bij Tele2, en daar lijkt het toestel wel gewoon op voorraad te zijn- net zoals bij Apple zelf en bijvoorbeeld Vodafone.

Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om mijn verlenging bij Tele2 direct te annuleren en dezelfde verlenging opnieuw aan te vragen bij mobiel.nl? Zitten hier haken en ogen aan of is het daadwerkelijk zo simpel als het lijkt? Ik vraag me dit veelal af omdat ik dus verleng voor de officiële einddatum van het contract.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 Reacties

Na telefoongesprek met klantenservice Tele2 inderdaad besloten de verlenging te annuleren en via een derde opnieuw exact hetzelfde te bestellen. Binnen 30 minuten was het geregeld en heb ik van hen een track & trace gekregen waaruit blijkt dat ik morgen het toestel al krijg.

Dan ga je je toch afvragen met wat voor partners Tele2 zelf werkt daar ze zo buitensporig lang moeten wachten op een toestel dat elders gewoon leverbaar is...

Je zou toch verwachten dat ze zich een beetje zouden schamen als ze zich achter het excuus verschuilen dat het "zo'n ongelooflijk populair toestel" bevat, terwijl vrijwel iedere andere partij hem zonder problemen de volgende dag op je deurmat heeft liggen.

Mocht je in een vergelijkbare situatie zitten als ik, schroom dan vooral niet om die bestelling te annuleren te annuleren en het gewoon elders te zoeken.
Reputatie 2
Badge
Hé wat jammer om te horen dat je zo lang op je toestel moest wachten maar fijn dat je een andere manier hebt gevonden voor een snelle levering. Veel plezier met je nieuwe iPhone.
Reputatie 6
Badge +1
Het kan inderdaad niet vaak genoeg herhaald worden hoe slecht de Tele2 telefoonwinkel werkt. Dat roepen we hier al jaaren, maar verbeteren ho maar 🙂
Reputatie 5
Badge +1
Moet je nog geld retour krijgen van tele2?
Reputatie 2
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.