Deze oproep is niet toegestaan

• 5 januari 2017
  • 8 reacties
  • 1103 x bekeken

Ik zie dit probleem vaker terug op het forum maar geen oplossing vanuit Tele2.
Dus ik stel de vraag nog maar eens.
ik kan dus niet bellen (deze oproep is niet toegestaan).. wel gebeld worden en internet doet t ook,
Alle facturen zijn betaald en heb nog nog genoeg bundel.
De virtuele assistent stuurt me het bos in en het aangezien ik niet kan bellen kan ik de klantenservice ook niet bellen..
Graag een oplossing.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het lijkt erop dat je bent afgesloten.
Werkt internet ook zonder WIFI?
En kun je wel een sms sturen?

Je kunt altijd gebelt worden, ook als je afgesloten bent.
Goede vraag.. nee internet werkt niet zonder wifi en kan ook geen sms sturen dus lijkt er idd op dat ik afgesloten ben. Er zijn echter geen openstaande facturen..
Reputatie 7
Badge +4
Dat lijkt misschien zo. Kijk eens of alle bedragen van de facturen volledig van je bankrekening zijn geincaseerd.
Alles is geincaseerd. Ook het rekeningnummer gecheckt..
Hallo Dami,
Als ik het zo hoor, klinkt het als een defect Simkaart.
Heeft u wel bereik op uw toestel staat of staat er alleen noodoproepen?
Reputatie 7
Badge +4
TS kan wel gebeld worden , dus is e rniets mis met het toestel, de sim of het netwerk. Hij is gewoon afgesloten.
Je kunt bellen met de klantenservice of een chat openen met de virtuele assistent. Daar zeg je dan "medewerker spreken" en dan krijg je een echt persoon aan de chat.
https://www.tele2.nl/klantenservice/contact/
Kijk dat is een goede tip! Bedankt!
Reputatie 5
Badge +3
Iedereen bedankt voor het meedenken. Ik zie dat er voor deze maand de toestelkosten niet zijn afgeschreven. Kan je kijken hoeveel er in totaal is afgeschreven? Ik heb je per direct aangesloten en de heraansluitkosten vergoed, dit zie je op de volgende factuur of die erna. Sorry voor het ongemak!

Ik hoor graag van je, dan kan ik je verder helpen!