beantwoord

Derde poging: te hoog bedrag afgeschreven

• 28 maart 2019
  • 3 reacties
  • 276 x bekeken

Beste Tele2,
Inmiddels heb ik twee keer een topic gestart over het feit dat het bedrag dat van mijn rekening wordt geschreven, hoger is dan het bedrag op de factuur. Beide topics zijn door jullie gesloten zonder dat er een oplossing geboden is. Zie hier een link naar het laatste topic, met daarin weer een link naar het eerste: https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/nogmaals-afgeschreven-bedrag-hoger-dan-factuur-74115.
Ik vraag jullie nu om een oplossing binnen een week, want we zijn inmiddels een halfjaar verder.
Groet,
Lotte
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 1 april 2019, 15:28

Bedankt voor je bericht Lotte,

We hebben inmiddels contact gehad via een privébericht. Het probleem met de foutief in rekening gebrachte toestelkosten was reeds opgelost maar je hebt het teveel betaalde bedrag nooit van ont terug ontvangen. Uiteraard onze excuses hiervoor. Je krijgt het bedrag alsnog van ons teruggestort, 3x is uiteindelijk scheepsrecht ! ;-)

Groetjes Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 4
Badge
Bedankt voor je bericht Lotte,

We hebben inmiddels contact gehad via een privébericht. Het probleem met de foutief in rekening gebrachte toestelkosten was reeds opgelost maar je hebt het teveel betaalde bedrag nooit van ont terug ontvangen. Uiteraard onze excuses hiervoor. Je krijgt het bedrag alsnog van ons teruggestort, 3x is uiteindelijk scheepsrecht ! ;-)

Groetjes Petra
Reputatie 4
Badge
Is het bedrag inmiddels op je rekening bijgeschreven Lotte?
Reputatie 4
Badge
Aangezien ik geen antwoord meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra