beantwoord

Dekkingsonderzoek ivm bereik

  • 26 april 2016
  • 2 reacties
  • 101 x bekeken

Hallo,
Ik heb ongeveer een week geleden contact gehad met de klantenservice ivm het bereik van mijn mobile abonnement. Ik heb drie voor beelden genoemd aan de telefoon bij een medewerker. Nu heb ik helaas een mail ontvangen dat deze voorbeelden niet goed genoeg waren. Ik zou graag opnieuw willen bellen maar ik heb dus geen bereik. Naar welk email adres kan ik nieuwe voorbeelden sturen om een dekkingsonderzoek te laten starten.
icon

Beste antwoord door Rick van Tele2 28 april 2016, 22:02

Hai Lynn,

Ik wil je wel verder op weg helpen. Aangezien er al een poging is gedaan tot een dekkingsonderzoek, ga ik er vanuit dat jouw telefoon al is ingesteld via de toestelhulp. Indien dit niet het geval is, wil je dit voor mij proberen?

Daarna kan je nog iets anders proberen:

Als je een iPhone hebt, wil je de volgende menu's openen: Instellingen > Telefoon > Simapps > SIM menu > Selecteer SIM. Kies vervolgens voor automatische SIM selectie'.
Bij Androidtoestellen staat de toolkit achter het icoontje Tele2 menu. Deze staat tussen de reguliere apps. Kies na het openen van dit menu voor Selecteer SIM en vervolgens voor Automatische SIM selectie. Als je hierna niet meteen bereik hebt, wil ik je vragen de telefoon eerst even opnieuw te starten.

Indien dit allebei niets uithaalt, wil je mij dan jouw NAW-gegevens, geboortedatum en klantnummer sturen via een privébericht? Dan kijk ik graag naar wat er eerder is besproken en wat we kunnen doen om de situatie te verbeteren of alsnog het onderzoek te starten.

Groetjes,
Rick

@Ramon: Jij kunt ook de bovenstaande tips proberen. Als dit niets uithaalt, raad ik je aan een nieuw topic aan te maken voor jouw probleem, zodat we gericht aan de slag kunnen met jouw probleem 🙂
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Lijkt me toch wel duidelijk dat je geen bereik hebt dan, ik heb hetzelfde probleem, maar ik kreeg niet eens een voorstel voor dekkingsonderzoek. Ik stond op de kaart, einde discussie.
Reputatie 4
Badge +3
Hai Lynn,

Ik wil je wel verder op weg helpen. Aangezien er al een poging is gedaan tot een dekkingsonderzoek, ga ik er vanuit dat jouw telefoon al is ingesteld via de toestelhulp. Indien dit niet het geval is, wil je dit voor mij proberen?

Daarna kan je nog iets anders proberen:

Als je een iPhone hebt, wil je de volgende menu's openen: Instellingen > Telefoon > Simapps > SIM menu > Selecteer SIM. Kies vervolgens voor automatische SIM selectie'.
Bij Androidtoestellen staat de toolkit achter het icoontje Tele2 menu. Deze staat tussen de reguliere apps. Kies na het openen van dit menu voor Selecteer SIM en vervolgens voor Automatische SIM selectie. Als je hierna niet meteen bereik hebt, wil ik je vragen de telefoon eerst even opnieuw te starten.

Indien dit allebei niets uithaalt, wil je mij dan jouw NAW-gegevens, geboortedatum en klantnummer sturen via een privébericht? Dan kijk ik graag naar wat er eerder is besproken en wat we kunnen doen om de situatie te verbeteren of alsnog het onderzoek te starten.

Groetjes,
Rick

@Ramon: Jij kunt ook de bovenstaande tips proberen. Als dit niets uithaalt, raad ik je aan een nieuw topic aan te maken voor jouw probleem, zodat we gericht aan de slag kunnen met jouw probleem 🙂