beantwoord

Dekking

• 15 december 2017
  • 3 reacties
  • 211 x bekeken

De dekking in mijn dorp(Nijbroek) is echt 0,1 als ik uit wil bellen dan mislukt het 50% van de tijd.
Dan praten we nog niet over de snelheid van een inbelmodem als we iets via data willen uitvoeren.
Dat is best wel pijnlijk als je je bedenkt dat ik het duurste all you can use abonnement van jullie afneem en hem dus niet kan gebruiken.

Mijn vraag is dus wat kan er aan gedaan worden zodat ik hier gebruik kan maken van de diensten waar ik voor betaal?
icon

Beste antwoord door eric 15 december 2017, 12:02

Afhankelijk van waar in Nijbroek je woont had je gewoon op de dekkingskaart kunnen zien dat daar geen 4G dekking is. Beetje checken voordat je een abonnement afsluit kan geen kwaad. Je woont nu eenmaal niet in de randstad. https://www.tele2.nl/mobiel/bereik-netwerk/

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Afhankelijk van waar in Nijbroek je woont had je gewoon op de dekkingskaart kunnen zien dat daar geen 4G dekking is. Beetje checken voordat je een abonnement afsluit kan geen kwaad. Je woont nu eenmaal niet in de randstad. https://www.tele2.nl/mobiel/bereik-netwerk/

Reputatie 7
Badge
Afhankelijk van waar in Nijbroek je woont had je gewoon op de dekkingskaart kunnen zien dat daar geen 4G dekking is. Beetje checken voordat je een abonnement afsluit kan geen kwaad.]

En een beetje checken voor je een abonnement verkoopt aan mensen die wonen in gebieden waar Tele2 geen dekking heeft? Beetje kort dor de bocht weer Eric deze reactie. Je gaat als klant denk ik uit van het feit dat Tele2 beweert 97 procent dekking te hebben in Nederland.

Intussen merken we steeds vaker in het forum door reacties van klanten dat die 3 procent plaatsen waar geen dekking is zich als een olievlek over Nederland schijnt uit te breiden

De dekkingskaart die je aanbeveelt , geeft ook geen garantie, immers ook in Zuid en Noord Limburg en diverse andere plaatsen in Nederland die volgens die kaart bereik zouden hebben, hebben dat ook vaker niet dan wel.
Ik hoop dat er vanuit Tele2 een ander beter antwoord komt op de klacht vanMikevanKan
ben benieuwd
Ik heb dit abbo al een aantal jaar(begonnen uit Veenendaal) en ben op dit moment veel in Nijbroek dus dat kijken voor je afsluit is sws niet van toepassing. De dekking is er inderdaad al is het erg minimaal (en sloom indien je data verbruikt)en is de voorwaarde dat je midden op straat wil staan om een telefoon gesprek te ontvangen.

Maar bedankt voor je reactie Eric