beantwoord

Dekking 4G netwerk

Beste Tele2,

Ik ben op dit moment aan het kijken of ik wil overstappen naar jullie maar zie dat ik in Monnickendam buiten de 4G dekking val voor buiten, laat staan binnen. Dit heb ik op dit moment met mijn huidige provider (Ben) wel en is voor mij een voorwaarde om over te stappen.

Vanaf wanneer mogen wij in Monnickendam ook van jullie 4G dekking voor binnen en buiten genieten?

Alvast dank,

Een Monnickendammer

icon Beste antwoord door Coender 6 september 2016, 12:13

Heel toevallig woon ik in Monnickendam!

Buiten geen probleem altijd 4G, bij het hemmeland ook!

Binnen bij mij thuis is het goed, heel soms schakelt deze terug naar 3G, maar eigenlijk altijd 4G. Ik woon in de Oranje wijk.

Ik hoop dat je hier wat mee kan.

Groet,

Mede Monnickendammer

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 Reacties

Reputatie 6
Badge
Voor een tientje kun je even testen met een prepaid kaart als je zekerheid wilt over hoe de verbinding bij jou is. Of misschien zijn er andere klanten in Monnickendam die hun ervaringen willen delen?
Reputatie 2
Badge +1
Heel toevallig woon ik in Monnickendam!

Buiten geen probleem altijd 4G, bij het hemmeland ook!

Binnen bij mij thuis is het goed, heel soms schakelt deze terug naar 3G, maar eigenlijk altijd 4G. Ik woon in de Oranje wijk.

Ik hoop dat je hier wat mee kan.

Groet,

Mede Monnickendammer
Kijk, dat is nou info waar je iets aan hebt. Weet jij toevallig waar de zendmasten in Monnickendam staan? Ik woon zelf in de Binnengouw.

Alvast hartelijk dank!
Reputatie 2
Badge +1
Geen idee! Ik ga het even voor je navragen.
Reputatie 2
Badge +1
Ik heb het even nagevraagd. Ze staan in Broek en Waterland en op Marken.

Bereik buiten is in heel Monnickendam prima. Binnen is afhankelijk van je adres, maar geen garantie dat je altijd 4G binnen hebt.