beantwoord

Dekking 4g is slechter geworden

• 6 juni 2016
  • 7 reacties
  • 308 x bekeken

De 4g dekking op mijn iPhone 6plus is slechter geworden de laatste paar dagen. Ik heb nu vaak binnenshuis zelfs geen mobiel internet.Wordt hier aan gewerkt? Postcode 6300-6400

Graag uw reactie Tele2
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 14 juni 2016, 15:11

Hoi Nikonised,
Als het goed is moet je 4G het wel gewoon prima doen. Buiten werkt het wel beter dan binnen.
Ik kan hier eigenlijk niet heel veel aan gaan verbeteren....
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Nikonised,
Ik heb even gekeken en ik zie dat de dekking in jouw woonplaats gewoon prima is. Zou je eens jouw simkaart in jouw huis in een ander toestel willen doen? En hoe is je verbinding dan?
En merk je het alleen bij jouw postcode of op meerdere plekken in Nederland?
Ik ben benieuwd!
Groetjes Kiko
Dag Kiko, dat heb ik uiteraard al eens geprobeerd met het zelfde resultaat. Ik heb het op diverse postcodes 6300-6400 geprobeerd en vaak heb kom dus geen internet. Vliegtuigmodus en uit en aan zetten helpt heel zelden.. Maar ik ben echt niet tevreden over het bereikbaar zijn en communiceren via mobiel internet.
Grt
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Nikonised,
Dankjewel voor je reactie. Het is mij niet helemaal duidelijk of je je simkaart al in een ander toestel hebt gedaan of niet en wat daaruit kwam.
Zou je dat nog even willen laten weten?
Groetjes Kiko
Beste Kiko, sim in een andere telefoon werkte ook niet.kan het zijn dat mijn simkaart hapert?
Het is behoorlijk vervelend, als Tele2 er niks aan kan doen moet ik wel weer overstappen. .
Graag hoor ik van je

Mvg
Reputatie 7
Badge +4
Bereikbaarheid, dus gebelt worden gaat nu nog over het 3g netwerk van tmobile. Zodra Volte is aangezet en je gebruikt de juiste telefoon kun je ook bellen via 4g.
De 4g dekking op mijn iPhone 6plus is slechter geworden de laatste paar dagen. Ik heb nu vaak binnenshuis zelfs geen mobiel internet.Wordt hier aan gewerkt? Postcode 6300-6400

Graag uw reactie Tele2

Heel herkenbaar. Ik heb ook al eeb topic geplaatst over de slechte 4G dekking.
Zat hiervoor bij Vodafone en had altijd en overal 4G in Nederland, zowel binnen als buiten.
Bij Tele2 kan ik hetzelfde zeggen maar dan voor 3G, terwijl er voor 4G betaald wordt en er ook 4G wordt beloofd volgens de dekkingskaart van Nederland.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Nikonised,
Als het goed is moet je 4G het wel gewoon prima doen. Buiten werkt het wel beter dan binnen.
Ik kan hier eigenlijk niet heel veel aan gaan verbeteren....
Groetjes Kiko