Defect toestel bij ontvangst

  • 20 August 2021
  • 6 reacties
  • 125 x bekeken

Daar mijn vermoeden bestaat dat tele2 bewust defecte toestellen levert kom ik graag in contact met meer mensen die defect toestel ontvingen of defect raakte binnen 8 weken.


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Toestellen die ik via tele2 gekocht heb waren verzegeld in folie.

Had je hem niet verpakt, los?

Dan moet je de zending weigeren. 

Reputatie 7
Badge +12

Wat een onzin. Elke toestel fabrikant kent een % uitval.  En zeker als een toestel pas na 8 weken defect gaat kan er ook nog een externe invloed zijn. Bij het reparatie bedrijf zal men hierop een onderzoek doen.

 

Wat een onzin. Elke toestel fabrikant kent een % uitval.  En zeker als een toestel pas na 8 weken defect gaat kan er ook nog een externe invloed zijn. Bij het reparatie bedrijf zal men hierop een onderzoek doen.

Yep onderzoek hebben ze gedaan en waslijst aan onderdelen vervangen van het toestel, en zit al 2 weken te wachten op onderdelen en als je beetje googled zie je echt een trend mensen die gewoon letterlijk defect toestel opgestuurd kregen (scherm gescheurd)  om ruilen doet men niet aan. Vermoedelijk is er gewoon een pallet ergens van een dok gedonderd en worden deze nu gewoon uitgeleverd veel goedkooper dan gehele partij terug en laten testen en opnieuw inpakken.

Toestellen die ik via tele2 gekocht heb waren verzegeld in folie.

Had je hem niet verpakt, los?

Dan moet je de zending weigeren. 

Toestel was prima subtiele foutjes fingerprint reader die afentoe weigerde vast lopen etc. Ik had het niet in de gaten omdat ik er vanuit ging a class zal wel wat minder kwaliteit zijn ik had altijd S. Pas na het opsturen dat ik las wat er allemaal vervangen werd, Werd het me pas duidelijk hoe je hier [verwijderd door moderator] word.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Spacecabbie wat @theocoppes en @eric klopt helemaal.

Ik heb je 06-nummer opgezocht, maar ik kan geen actief abonnement vinden dat hierbij hoort. Wat is de status nu? Kan ik op dit moment iets voor je doen? Ik help je graag, dus ik hoor het graag van je! :smile:

Hey @Spacecabbie wat @theocoppes en @eric klopt helemaal.

Ik heb je 06-nummer opgezocht, maar ik kan geen actief abonnement vinden dat hierbij hoort. Wat is de status nu? Kan ik op dit moment iets voor je doen? Ik help je graag, dus ik hoor het graag van je! :smile:

lol daar komt tele2, uiteraard ben je het met hun eens, gelukkig weet ik anders. En ja  er was een update dynafix heeft snel history van de reparatie verwijderd zo dat het net lijkt of er maar 1 onderdeel vervangen is.

Maar goed kudo's  i suppose dat je niet direct topic delete