beantwoord

deblokkeren telefoonnumer van iemand anders

• 19 december 2019
  • 2 reacties
  • 233 x bekeken

Ik werd steeds lastig gevallen door anonieme nummers. Heb via google gevonden dat je dan in je iphone anonieme bellers op stil kan zetten.

ik kwam erachter dat het nummer van mijn moeder hier ook tussen zat(anoniem) dit bij mijn moeder haar provider aangepast en nu belt ze gewoon dus niet meer anoniem maar…… nu kan ze iedereen bellen behalve mij. Als ze me belt is dit nummer niet in gebruik.????

als me man mij belt gaat het goed , zet ie nummerweergave uit dan krijgt hij zelfde melding dat mijn telefoon niet bereikbaar is.

dit is vreemd want anonieme nummers hoor ik niet maar moet ik wel zien in mijn scherm.

het heeft er alles van weg dat jullie iets hebben veranderd ….. zouden jullie aub er voor willen zorgen dat mijn moeder  me weer kan bellen aub. Dit ivm het belang dat zij ouder word en mijn kind me moet kunnen bereiken als ze bij oma is en er iets mis is

icon

Beste antwoord door Malamute 20 december 2019, 16:48

Hallo konijntje,

Als je die functie op de iPhone inschakelt worden niet alleen anonieme nummers stil gehouden maar ook onbekende nummers, dat zijn nummers die niet in je contacten of bellijst staan.
Als je je moeder niet hebt aangemaakt als contactpersoon en haar ook nooit gebeld hebt met je iPhone dan is dat de reden waarom zij jou nog steeds niet kan bellen.

De anonieme nummers en onbekende nummers worden ook niet geblokkeerd maar direct doorgeschakeld naar je voicemail, daarom zie je dat ook niet op je telefoon.

En als je voicemail ook niet aan hebt staan zal dat waarschijnlijk ook de reden zijn dat bellers dan een melding krijgen dat je nummer niet in gebruik of onbereikbaar is.

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hallo konijntje,

Als je die functie op de iPhone inschakelt worden niet alleen anonieme nummers stil gehouden maar ook onbekende nummers, dat zijn nummers die niet in je contacten of bellijst staan.
Als je je moeder niet hebt aangemaakt als contactpersoon en haar ook nooit gebeld hebt met je iPhone dan is dat de reden waarom zij jou nog steeds niet kan bellen.

De anonieme nummers en onbekende nummers worden ook niet geblokkeerd maar direct doorgeschakeld naar je voicemail, daarom zie je dat ook niet op je telefoon.

En als je voicemail ook niet aan hebt staan zal dat waarschijnlijk ook de reden zijn dat bellers dan een melding krijgen dat je nummer niet in gebruik of onbereikbaar is.

Reputatie 5
Badge

Hi Konijntje, 

Is het inmiddels opgelost? Graag hoor ik of ik jou kan helpen.

Groetjes,

Cas

Reageer