beantwoord

Deblokkeren premium sms diensten en 0906 servicenummers

  • 1 March 2021
  • 2 reacties
  • 1565 x bekeken

 

 

ik blijf niet kunnen bellen naar geen enkel service nummer

Door jou verzonden: Vandaag om 10:22

geld ook voor betaalde smsjes

Door jou verzonden: Vandaag om 10:22

premium sms diensten zoals one-bip

Door jou verzonden: Vandaag om 10:23

en service nummers geld het voor allen

Door jou verzonden: Vandaag om 10:23

ik weet dat ik daar tegen geblokkeerd ben een poosje terug omdat de factuur erg hoog op liep

Door jou verzonden: Vandaag om 10:25

maar ik heb alle facturen betaald inmiddels, en ik wil graag gedeblokkeerd worden....heb net ookal de klantenservice zelf aan de lijn gehad, maar die verwezen mij door naar payinfo, maar eenmaal ingelogd bij payinfo krijg ik geen opties te zien waarmee ik mij zelf kan deblokkeren.....er staat enkel dat in het geval van tele2 je contact moet op nemen met de klanten service of het zelf moet aanpasdsen in de mijn tele2 app, en dat heb ik al gedaan alles staat op toestaan

Door jou verzonden: Vandaag om 10:25

maar evengoed werkt niks, kan jij dit oplossen wellicht ? dat zijn erg fijn zijn

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 2 March 2021, 10:23

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Het is niet handig om privégegevens hier op dit openbare forum te zetten. Je kan dit niet meer aanpassen (kan alleen binnen een uur na plaatsing), Een moderator zal dit wel verwijderen, maar denk hier de volgende maal aan.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @manizzzzz,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw blokkade van diensten.

Jouw uitleg in dit topic is niet heel duidelijk, je plaatst een kopie van een chatgesprek lijkt het. Je kan via https://www.payinfo.nl/ jouw blokkades opvragen. Dat kan ik niet voor jou doen, wel heb ik jouw gegevens erbij gepakt en alles gecheckt. Ik zie in jouw account geen blokkades staan, dit kan je ook controleren in jouw MijnTele2 onder het kopje abonnement > instellingen. 

Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!