beantwoord

De dagen tussen twee abonnementen in.

Toon eerste bericht

31 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
Ik zeg doe niet moeilijk, de TS mag het toestel terugsturen en de Poolse inruilen voor een BeNeLux model zoals afgesproken want het was immers een vergissing.
En de meeste gebruikers zijn leken op dit gebied, die willen gewoon wat ze besteld hebben zonder al de poespas eromheen.
Reputatie 7
Badge +2
Het is mij immers niet duidelijk dat het een "vergissing" is, dat klinkt als een standaard KS antwoord om een probleem op te lossen die niet echt bestaat. Je weet niet als de telefoon een Nederlandse versie is of niet, dat kun je aan de sku code zien.

@Chanjelte18 kan altijd de toestel terug sturen, maar mocht de winkel een toestel met het zelfde "Samsung Polen" tekst sturen en als dat gewoon een Nederlandse toestel blijkt te zijn, zou dat zonde van de tijd zijn.

Sku code zoeken en hier melden kost 1 minuut.
Reputatie 7
Badge +5
Het hoeft jou ook niet duidelijk te zijn of het een vergissing is, als dat de T.S. maar duidelijk is want ze heeft het van de verkoper te horen gekregen dat het een vergissing is.en een BeNeLux model besteld en die behoort ze ook te krijgen.
@Chanjelte18 gewoon terugsturen en niet moeilijk doen, want daar zit je denk ik niet op te wachten.
Reputatie 2
Chanjelte18, is het nog goed gekomen met je toestel?
Ja gelukkig wel, contact opgenomen met gsm sale en die zeiden dat het een vergissing was. Oude toestel teruggestuurd en een nieuwe gekregen. Gelijk bij Samsung na laten kijken en was gelukkig Nederlands toestel!
Reputatie 2
Super 👍

Reageer