beantwoord

Databundel sms code werkt niet

• 9 april 2018
  • 10 reacties
  • 992 x bekeken

Ik heb zojuist uren zonder internet gezeten omdat de sms code die ik gebruik voor mijn "Unlimited" abonnement ("nog 1gb" naar 1280) niet meer werkt.

Ik krijg steeds een sms terug met:
"Beste klant, we hebben geen juiste sms-code gekregen. Stuur je de goede code? Dan kunnen we je bundel activeren. We houden contact, Tele2"

Ik heb het net weer geprobeerd, en het werkt totaal niet, ook niet met de tele2 app.
icon

Beste antwoord door JeroenM van Tele2 9 april 2018, 09:47

Er blijkt een algemeen probleem te zijn we zijn hard bezig met een oplossing.

Bedankt voor het melden 😉
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Ik heb precies hetzelfde. Dit is niet de eerste keer. Niet de tweede keer. Maar echt al de 4de keer dat ik dit probleem heb. En ik heb mijn abbonement pas slechts 2 maanden. Ik heb vorige keer zelfs 2 dagen zonder internet gezeten omdat tele2 niet wist wat er mis was. Erg teleurstellend gewoon.
Even een stapje voor zijn en niet weer de reactie krijgen dat we de telefoon weer opnieuw moeten opstarten of dat we de foute sms code sturen. Dat ritje kennen we nou al. En ja... 1280 we weten het.

Voorheen altijd op deze manier gewerkt.

Ik heb het probleem hier ook!!! Geen data meer en mijn vrouw ook niet!!! Dus geen unlimted data! Wat is de compensatieregeling hiervoor!!!!

Beste klant, we hebben geen juiste sms-code gekregen. Stuur je de goede code? Dan kunnen we je bundel activeren. We houden contact, Tele2
Ja mij lukt het ook niet meer sinds gisteren avond!!!
Ook vanmorgen lukt het niet om extra GBS te vragen,krijg ook de zelfde melding dat de code niet goed is.
Bij mij werkt het ook niet meer...
Waarschijnlijk trekken we het internet leeg 🙂
---
Het probleem is er nogsteeds. Begin het nu wel een beetje zat te worden.😡
Bij mij doet die het ook nog steeds niet. Super vervelend!!!!
Reputatie 4
Badge +3

Bedankt voor het melden 😉

Bedankt voor het melden ;)

mogen wij dan een melding (via sms) krijgen als dit opgelost is? ik zit zometeen zonder internet en kan dan niet op de website of forum kijken....
Het lukt weer