beantwoord

Databundel op, maar geen internet

• 27 februari 2017
  • 4 reacties
  • 626 x bekeken

Mijn internetbundel is op. Normaal kon ik altijd gewoon door internetten op lagere snelheid. Dit staat ook in mijn SMS. Maar toch heb ik buiten de deur nu geen internet???
icon

Beste antwoord door marisje74 27 februari 2017, 13:40

Is inmiddels opgelost. Was dus kwestie van de telefoon opnieuw opstarten... Nu dus wel weer internet;)
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je hebt waarschijnlijk nog een oud abonnement. vanaf 15 november 2015 waren alle abonnementen al voorzien van een internet STOP. Maar ook de bestaande abonnementen zijn aangepast. https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/verbetering/ Je kon daardoor ook je abonnement zonder afkoopkosten beeindigen. Dat kan nu nog steeds als je abonnement van voor maart 2015 is.

Je kunt ook eens kijken of je voor het maandbedrag wat je nu betaald misschien niet al meer data voor hetzelfde geld kunt krijgen. Check hiervoor www.tele2.nl/verlengen
Mijn abonnement is van 3 sept. 2015. Dit is nu de 3e keer dat mijn bundel (per ongeluk) op is. Ik heb gewoon een SMS gekregen zoals de voorgaande keren dat ik op lagere snelheid kan blijven internetten. Morgen heb ik voor mijn werk nog internet nodig en 3 euro even voor 100mb is opzich geen probleem. Maar vind het raar dat dat ik nu ineens geen internet meer heb en trouwens niet eens vanaf de 100% verbruik maar sinds ong. een dag of 4.
Is inmiddels opgelost. Was dus kwestie van de telefoon opnieuw opstarten... Nu dus wel weer internet;)
Badge
Soms is de oplossing makkelijker dan we denken! Super dat je dit zelf al hebt opgelost. 🙂