beantwoord

databundel op, geen netwerk meer, constant een enorm vervelende melding met een verkoopbericht voor extra data

• 15 juni 2017
  • 5 reacties
  • 128 x bekeken

Aangezien ik afgelopen maand door data ben gegaan, ging ik er vanuit dat ik teruggezet zou worden naar een tragere netwerkverbinding zoals dat eerder ook het geval zou zijn.
maar sinds de verlenging krijg ik wanneer ik over mijn bundel ben, elke keer een popupvenster op mijn mobiel met een verkoopscherm voor extra data, waarbij ook mijn bereik dus weg is.
Hoe komt dit zo ineens en hoe kan dit worden opgelost. Ik ben niet van plan om voor 4 dagen een extra databundel aan te schaffen om alleen maar om bereikbaar te kunnen zijn.
icon

Beste antwoord door thfolkers 15 juni 2017, 15:29

Deze mag worden gesloten, abonnement is aangepast naar unlimited data
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Bij de nieuwere abonnementsvorm waar je doordat je hebt verlengd gebruik van maakt, wordt de snelheid niet meer verlaagd , maar kun je geen gebruik meer maken van internet, tenzij je een bundel bijkoopt.
Je kunt misschien eens overwegen als dit vaak gebeurt je abonnement bij te stellen naar boven of een unlimited abo af te sluiten.
Dat vind ik het probleem niet, het probleem is dat ik hierdoor dus constant een melding krijg en geen mobiel bereik meer heb, dus niet kan bellen of worden gebels
Dat vind ik het probleem niet, het probleem is dat ik hierdoor dus constant een melding krijg en geen mobiel bereik meer heb, dus niet kan bellen of worden gebels
Dat is vreemd want na verbruik van je databundel zou je wel nog gewoon moeten kunnen bellen natuurlijk.
Je kunt je toestel eens even helemaal opnieuw opstarten en als dat het probleem niet verhelpt even contact opnemen met de klantenservice.
Indien je geen mogelijkheid hebt om met ander toestel even te bellen kun je via de virtuele assistent intypen: ik wil een medewerker spreken.
Deze mag worden gesloten, abonnement is aangepast naar unlimited data
Reputatie 6
Badge
@thfolkers Held, goed opgelost 😉