beantwoord

Databundel delen

• 24 February 2018
  • 5 reacties
  • 14078 x bekeken

Hallo,

Sinds een paar maanden maak ik gebruik van het unlimited abonnement van jullie. Ik ben hier erg tevreden over.

Nu is het zo dat ik een vriendin heb die niet in staat is om een eigen abonnement af te sluiten en ik vroeg mij af of het mogelijk is dat ik 1 GB met haar deel?

Is het uberhaupt mogelijk om date te delen bij tele2?

Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Sheetal
icon

Beste antwoord door eric 24 February 2018, 11:28

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Hallo,

Nu is het zo dat ik een vriendin heb die niet in staat is om een eigen abonnement af te sluiten en ik vroeg mij af of het mogelijk is dat ik 1 GB met haar deel?

Nee bij Tele2 kun je helaas geen data delen.
Reputatie 7
Badge +2
Tele2 heeft (nog) geen abonnemt waar je data mag delen, ook niet voor eigen gebruik bij een smartwatch bijvoorbeeld.

Als je vrienden niet in staat is om een abonnemt af te sluiten, persoonlijk zou ik adviseren om te kijken naar prepaid aanbiedingen waar data inbegrepen is.
Reputatie 7
Badge +4
Er bestaan geen unlimited abonnementen in Nederland waar je een deel van die data weer kunt delen.
Je zou wel een 2e abonnement zelf kunnen afsluiten en deze uitlenen aan je vriendin. Deze zou je maandelijks opzegbaar kunnen nemen. Blijft dan wel dat jij verantwoordelijk blijft voor wat je vriendin met het abonnement doet.
Er bestaan geen unlimited abonnementen in Nederland waar je een deel van die data weer kunt delen.
Je zou wel een 2e abonnement zelf kunnen afsluiten en deze uitlenen aan je vriendin. Deze zou je maandelijks opzegbaar kunnen nemen. Blijft dan wel dat jij verantwoordelijk blijft voor wat je vriendin met het abonnement doet.

Data delen met kleinere abonnementen kun je bij Tele2 ook niet. BIJ verschillende andere providers kun je gewoon wel je mb's delen maar niet elke provider bied een unlimited abonnement aan. Je kunt zoveel.mb's delen met zoveel personen als je zelf wilt mits ze op op jouw adres wonen en abo hebben bij jouw provider. Je vriendin hoeft dan bijvoorbeeld alleen belminuten bundel te hebben( maar ook dat is bij Tele2 niet mogelijk.) Als je er voor je vriendin dus een Tele2 abonnement bij zou moeten nemen al dan niet maandelijks opzegbaar, kun je zelf berekenen wat je uiteindelijke voordeel is.
Reputatie 7
Badge +4
Hoewel we hier het over consumentenproducten hebben bestaat het bij Tele2 zakelijk (kleinzakelijk van 1-10 abonnementen) een data delen abonnement wel. Weet niet of het voor jou van toepassing kan zijn, maar je kunt erover lezen op deze pagina's :
https://www.tele2.nl/zakelijk/mobiel/kleinzakelijk/