beantwoord

Databundel aanpassen

• 5 oktober 2017
  • 7 reacties
  • 611 x bekeken

Ik wil graag alleen mijn databundel verhogen naar onbeperkt. Echter als ik dit probeer wordt de bel/sms bundel ook verhoogd. Op de pagina abonnement aanpassen staat het volgende: Bij Tele2 vinden wij het belangrijk dat jij precies krijgt wat je nodig hebt en daarom kun je iedere maand, gratis en naar eigen inzicht, je bel- of databundels verhogen of verlagen. Dus waarom kan ik niet gewoon alleen mijn databundel verhogen?
icon

Beste antwoord door eric 5 oktober 2017, 17:54

Bij unlimited internet (van 19 euro) hoort ook unlimited bellen (van 6 euro). Alleen die combinatie is te koop.
Bij databundels 1,5,10 GB kun je unlimited spraak of 100 min spraak kopen.
Verlagen van je bundel kan weer tot het instap niveau waarop je jouw abonnement bent aangegaan.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Bij unlimited internet (van 19 euro) hoort ook unlimited bellen (van 6 euro). Alleen die combinatie is te koop.
Bij databundels 1,5,10 GB kun je unlimited spraak of 100 min spraak kopen.
Verlagen van je bundel kan weer tot het instap niveau waarop je jouw abonnement bent aangegaan.
Op het moment dat ik mijn abonnement afsloot was dit wel mogelijk. Met het idee dat ik dit later nog kon aanpassen heb ik dat toen niet gedaan. Beetje jammer dit....
Reputatie 4
Badge
Hi sjoerd4,

Wij bieden onbeperkt internet allen aan met onbeperkt bellen/smsen en niet in combinatie met 100 belminuten/smsjes. Dit is altijd al zo geweest. Een andere optie is er verder niet. Dit kun je ook op onze website vinden.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
Hi sjoerd4,

Zijn hierin nog vragen?

Groetjes,

Hinke
Niet zo zeer een vraag maar ik vind het wel typisch wat Eric zegt, mijn conclusie is dus dat je als nieuwe klant bij Tele2 die een jaar abonnement wenst het beste kunt instappen op een zo laag mogelijk abonnement zodat je voortaan flexibel op en omlaag kunt schalen naar jouw wensen.
Is het dan niet handiger om als provider de abonnementen standaard als flexibel aan te prijzen?
Reputatie 7
Badge +4
1)Ze hebben maandabonnementen en 2 jaar abonnementen
2) je kunt inderdaad kiezen voor lage instap en dan naar boven plus weer naar beneden.
3) de combinatie unlimited data kan altijd alleen met onbeperkt bellen, ook als je laag bent ingestapt met een 100 min. Bundel.
4) de meeste klanten hebben een redelijk stabiele databehoefte en als die al wijzigt is het meestal omhoog. Er zijn nog een paar kleinere bundels tot 10 gB, maar als je geen enkele zorg over bellen en databundels wilt hebben is unlimited echt een verademing. Gewoon streaming, filmpjes, thetering en elke dag gewoon weer volle bak databundel beschikbaar....
Reputatie 4
Badge
Ik kan het niet mooier verwoorden dan eric!

Groetjes,

Hinke