beantwoord

Data verbruik systeem

• 6 juni 2017
  • 2 reacties
  • 104 x bekeken

Hallo,

Ik heb net mijn nieuwe abonnement en toestel geactiveerd en kreeg net gelijk al een sms dat 80% van mijn bundel verbruikt is. Ik zag dat dit door synchronisatie van het systeem was, en ik vind dit eigenlijk een beetje belachelijk. Doordat mijn telefoon nog niet helemaal ingesteld was is nu direct 1,5 GB weg, voordat ik fatsoenlijk aan m'n abonnement kon beginnen. Kan ik extra data krijgen of een vergoeding hiervoor?
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 7 juni 2017, 08:32

Hoi Rosalin,

Wij kunnen je hier niet bij helpen, je Mb's zijn namelijk wel gewoon gebruikt.
Het is altijd verstandig om bij het installeren van een nieuwe telefoon de Wifi als eerst in te stellen, het vraagt namelijk om ontzettend veel Mb's om je toestel gebruik klaar te maken..

Mocht je te weinig Mb's hebben dan kan je in je persoonlijke mijntele2 omgeving tegen een lage prijs een extra internetbundel kopen.

Groetjes, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Badge
Hoi Rosalin,

Wij kunnen je hier niet bij helpen, je Mb's zijn namelijk wel gewoon gebruikt.
Het is altijd verstandig om bij het installeren van een nieuwe telefoon de Wifi als eerst in te stellen, het vraagt namelijk om ontzettend veel Mb's om je toestel gebruik klaar te maken..

Mocht je te weinig Mb's hebben dan kan je in je persoonlijke mijntele2 omgeving tegen een lage prijs een extra internetbundel kopen.

Groetjes, Maris
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!
Groet, Maris